حالت تاریک
فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

تدارک ۲۶۴صندوق رای جهت انتخابات در اسلام‌آبادغرب

تدارک ۲۶۴صندوق رای جهت انتخابات در اسلام‌آبادغرب

فرماندار اسلام آبادغرب از تدارک ۲۶۴ صندوق اخذ رای برای۱۳۲ شعبه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تبریک ولادت با سعادت امیرمومنان مولا علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه سال‌جاری مهمترین رویداد سیاسی کشور است و برای این رویداد مهم تمهیدات لازم در شهرستان اسلام آبادغرب از ماه‌های گذشته تاکنون‌ اندیشیده شده است.

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تعیین ۷ کمیته در ستاد انتخابات، تعیین اعضای هیأت اجرایی از بین معتمدین، تشکیل ۸ جلسه با اعضای ستاد انتخابات و هیأت اجرایی و جلسه مشترک با هیأت نظارت از مقدمات برگزاری انتخابات اسفندماه است.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی ۲۶۴ صندوق اخذ رای، آماده‌سازی ۱۳۲ محل شعبه اخذ رای، تأمین خودرو مورد نیاز و… از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

 کرمی بیان داشت: در مجموع بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، خدماتی کار اخذ رای را انجام خواهند داد.

فرماندار اسلام آبادغرب در پایان گفت: در تمامی جلسات، نشست‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی از همشهریان دعوت به مشارکت شده است و اسلام آبادغرب قطعاً یک انتخابات پرشور، رقابتی و با مشارکت حداکثری واجدین شرایط در پیش رو خواهد داشت.


انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از