حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

تداوم رأی‌گیری تا آخرین نفر در کرمانشاه

تداوم رأی‌گیری تا آخرین نفر در کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان انتخابات گفت: رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه تا آخرین نفر حاضر در شعب اخذ رأی انجام می‌شود.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه جمعه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت کشور ساعت رأی‌گیری تا ساعت ۲۱ تمدید شد و هم‌اکنون در برخی شعب با حضور و ازدحام مردم مواجه هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا آخرین ساعت رأی‌گیری فرآیند انتخابات ادامه خواهد داشت و بعد از اتمام ساعت رسمی انتخابات، درب‌های شعب بسته و تنها رأی‌گیری از افرادی صورت می‌گیرد که در داخل شعبه قرار دارند.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به اعلام سامانه‌های احراز هویت تاکنون ۱۵۷ هزار نفر در شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند و مردم در شعب اخذ رأی حاضر هستند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام وزارت کشور اطلاع‌رسانی نتایج انتخابات برعهده سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور است و در استان‌ها اعلام نتیجه را نخواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به الکترونیک بودن فرآيند رأی‌گیری آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت دستی نیز وجود داشت اما به دلیل عدم بروز مشکل هیچ‌گونه تعرفه کاغذی مورد استفاده قرار نگرفت.

شعبانی عنوان کرد: با توجه به حضور مردم در برخی شعب اخذ رأی احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از