پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-10 20:31 - شماره خبر : 8517 0
استاد حوزه علمیه اسلام‌آبادغرب:

تدبیر رهبری فصل‌الخطاب پاسخ جنایت صهیونیست‌ها است

استاد حوزه علمیه اسلام‌آبادغرب گفت: مقام معظم رهبری با تدابیری که داشتند موارد حساس دیگر مانند عملیات وعده صادق، بهترین جواب داده شد؛ ان‌شاءالله پاسخ سنگینی که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت فرمودند به همان کیفیت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دانیال بهرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، اظهار داشت: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بود که ان‌شاءالله خداوند ایشان را با پیغمبر (ص) و اهل بیت (ع) محشور کند و مهمان سفر حضرات اهل بیت (ع) باشد، این مبارزه ۶۲ساله فلسطینی اکنون به فرزندان شهیدش پیوسته است. 

استاد حوزه علمیه اسلام‌آبادغرب افزود: این حادثه، حادثه بسیار غم‌انگیزی است خصوصاً اینکه در خاک جمهوری اسلامی این مصیبت اتفاق افتاده است؛ دلسوزان نظام و علاقه‌مندان به جبهه مقاومت قطعاً نگران و دغدغه‌مند هستند که جمهوری اسلامی چه پاسخی نسبت به این قضیه خواهد داشت که این دغدغه بسیار به‌جا است چون بالاخره یکی از مهره‌های حساس مقاومت به شهادت رسیده است. 

وی تصریح کرد: در این مقطع و برهه زمانی باید پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، ایشان قضایا را رصد می‌کنند و مجتهد عادل، سیاستمدار دینی و شرعی هستند و هر تصمیمی که مقام معظم رهبری بگیرند مطیع امر ایشان خواهیم بود و به دیده منت خواهیم پذیرفت. 

بهرامی بیان داشت: مقام معظم رهبری با تدابیری که داشتند موارد حساس دیگر مانند عملیات وعده صادق، بهترین جواب با توجه به شرایط زمان و مکان پاسخ داده شد؛ ان‌شاءالله پاسخ سنگینی که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت فرمودند به همان کیفیت خواهد بود، خداوند روح این شهید بزرگوار را با سیدالشهدا (ع) محشور کند. 

وی در پیان گفت: قطعاً ذخایر الهی تمامی‌ناپذیر هستند و خداوند برای چنین مواردی ذخایری قرار داده است، همان‌طور که سید عباس موسوی که قبلاً دبیرکل حزب‌الله بود و به شهادت رسید اما بعد از ایشان شخصیت بی‌نظیری مانند سید حسن نصرالله روی‌کار آمد یعنی خداوند قطعاً ذخیره‌ای برای این مصایب خواهد داشت، وقتی حاج قاسم عزیز به شهادت رسید سردار قاآنی روی‌کار آمد و به خوبی کارها را پیش برد، خداوند همه این امور را تدبیر و هدایت کرد. 

 

خبرنگار: سمیرا حیاتی

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eRPmR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار