حالت تاریک
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد:

تلاش آموزش و پرورش برای تربیت چندساحتی دانش‌آموزان

تلاش آموزش و پرورش برای تربیت چندساحتی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت چندساحتی دانش‌آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سلمان محمدی پیش از ظهر امروز یک‌شنبه به‌همراه هیأت ستاد بزرگداشت مقام معلم در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نقشه راه ما در آموزش پرورش، سند تحول بنیادین است چرا که در گذشته سند دیگری به‌نام ۲۰۳۰ با همه اصول آموزش و پرورش تطابق نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: هماهنگ با وزارتخانه در دولت سیزدهم چندین برنامه راهبردی و اصلی در نظر گرفته شد که یکی از آنها ارتقای منزلت مقام معلم و توسعه آموزشی بود.

وی با بیان اینکه جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص نیز از جمله برنامه‌های عملیاتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود، گفت: مبحث رتبه‌بندی معلمان برای ارتقا معیشت و منزلت آنها نیز در استان کرمانشاه به خوبی اجرا شد.

محمدی خاطرنشان کرد: قرارگاه عدالت تربیتی، آموزشی نیز با هدف توزیع متوازن امکانات مالی و انسانی بوده که برای محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت آموزشی در آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته تاکنون تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متعهد و گزینش‌شده از جوانان تحصیل‌کرده جذب آموزش و پرورش شده‌اند و امسال نیز تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ نفر دیگر با برگزاری آزمون و مصاحبه در حال جذب هستند.

محمدی افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال گذشته در پروژه ملی مهر و همچنین شورای تحقیقات حائز رتبه اول شد.

وی با اشاره به اینکه سرلوحه کار ما مسائل تربیتی و تربیت تمام‌ساحتی است، گفت: کرمانشاه سال گذشته میزبان مسابقات قرآن کریم بود و دانش‌آموزان استان نیز توانستند رتبه‌های برتری کسب کنند.

محمدی با تأکید بر انسجام‌بخشی برای انجام کارها و همچنین پای کار آمدن انجمن اولیا و شورای آموزش و پرورش، گفت: کارها نباید به صورت جزیره‌ای و بخشی‌نگری انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی و به‌ ویژه در حاشیه شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: هدف ما تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است که با تربیت چندساحتی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از