حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه مطرح کرد:

تغییر برنامه‌های قدرت شرق و غرب توسط انقلاب

تغییر برنامه‌های قدرت شرق و غرب توسط انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) دعوت به توحید کردند و تغییر مسیر تاریخ توسط انقلاب اسلامی رقم خورد همچنین انقلاب ما برنامه‌های قدرت شرق و غرب را تغییر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان ظهر امروز چهارشنبه در مراسم جشن بزرگداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: شب بعثت شبی است که از آنچه خورشید بر آن می‌تابد ارزشمندتر است و ما همه چیز خود را از پیامبر اکرم(ص) داریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: بعثت پیامبر اکرم(ص) آغاز نزول وحی بر قلب ایشان است و به نقل از امام علی(ع) که در بعثت همراه رسول الله(ص) بود، جبرئیل از سوی خداوند به پیامبر(ص) دستور داد که به اذن پروردگارت بخوان.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان تصریح کرد: امام صادق(ع) وحی بر قلب رسول الله را به دو صورت مستقیم و به‌واسطه جبرئیل بیان کرده‌ که وحی مستقیم بر قلب پیامبر(ص) بسیار سخت بود و گاهی پیامبر بر اثر آن بی‌هوش می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌کسی در بین انبیا الهی و اولیا مقام پیامبر اکرم(ص) را در دریافت وحی نداشت و این از عظمت و بزرگی ذات رسول‌الله(ص) است که خداوند مستقیم با ایشان سخن می‌گفت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه بعثت تجلی اعظم است، گفت: قرآن کریم دارای الفاظی است که بخشی از آن ویژه عموم و بخشی ویژه خواص است اما انجیل و تورات که مورد تحریف قرار گرفته محور انسان است و محور قرآن کریم خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) از نزد خداوند دارای مقام ولایت تکوینی هستند برهمین اساس باید رابطه خود را با قرآن کریم افزایش دهیم زیرا می‌تواند مشکلات ما را حل کند و البته پناهگاه هر انسانی در مشکلات ذات پروردگار است.

وی بیان کرد: وقتی انسان با قرآن کریم مأنوس شود مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت امام خمینی(ره) به قدرت ایمان تکیه می‌کند و از قدرت‌های مادی هراسی ندارد زیرا ایمان وی تقویت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان افزود: انقلاب اسلامی ایران تقابل با بی‌دینی و بی‌غیرتی بود و امام خمینی(ره) دعوت به توحید کردند و تغییر مسیر تاریخ توسط انقلاب اسلامی رقم خورد همچنین انقلاب ما برنامه‌های قدرت شرق و غرب را تغییر داد.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب افرادی که نتوانستند در ادامه راه حضور یابند از مسیر جدا شدند همچنین این انقلاب در جنگ تحمیلی نیز با پشتوانه مردم ایستاد و مبارزه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب، شوروی سابق را دعوت به اسلام و با دید حکیمانه خود پایان کمونیست را اعلام کردند و پس از ایشان رهبری جامعه اسلامی به مقام معظم رهبری سپرده شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از