حالت تاریک
تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه:

تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: برای بازی فردا در مقابل تیم نفت وگاز گچساران، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سه امتیاز را بگیریم، به رده‌های بالای جدول چشم داریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه، ۲۷ شهریورماه تیم فوتبال نفت‌ و گاز گچساران میهمان بعثت کرمانشاه است. 

بازی تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود. 

این دیدار را رضا مرادی، هادی ابراهیمی، احمد رفیعی و محمدرضا دلاروی، قضاوت می‌کنند و ناظربازی نیز آرمان اسعدی است. 

تیم بعثت کرمانشاه به عنوان تنها نماینده استان و غرب کشور در هفته نخست این رقابت‌ها در دیدار شهر راز شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز بازی را با نتیجه دو بر یک به میزبان واگذار کرد. 

تیم نفت و گاز گچساران نیز در هفته نخست این رقابت‌ها تیم شهرداری نوشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است. 

همه باید برای موفقیت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه تلاش کنند

علی نظرمحمدی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با تبریم به فوتبال‌دوستان غرب کشور به‌خاطر حضور تیم بعثت در لیگ دسته یک، اظهار کرد: تیم بعث کرمانشاه به‌عنوان تنها نماینده کرمانشاه و غرب کشور (استان‌های کردستان، همدان، ایلام و لرستان) در لیگ دسته اول حضور دارد. 

وی با بیان اینکه کم‌سابقه و کم‌تجربه نیستیم به روزهای تلخ و شیرینی فوتبالی اشاره کرد و افزود: همه استان از استاندار، فرماندار، شهردار گرفته تا شورای شهر و هیئت فوتبال و… باید برای موفقیت تیم بعثت کرمانشاه تلاش کنند. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه به ماراتن ۳۴ هفته‌ای لیگ دسته اول فوتبال اشاره‌ای داشت و گفت: وضعیت تیم‌ها معمولاً از هفته چهارم و پنجم مشخص می‌شود، ما بازی اول را علی‌رغم تلاش بچه‌های تیم، واگذار کردیم، بازنده سربلند بودیم؛ مسئولیت شکست را می‌پذیرم. 

وی آمادگی تیم بعثت را نسبی توصیف کرد و ادامه داد: باتوجه‌به اینکه تا ۵ مهرماه فرصت نقل‌وانتقال است، در ابتدای فصل تعدادی بازیکن جذب و در آزمون‌وخطا، تعدادی حذف می‌شوند. 

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سه امتیاز را بگیریم، به رده‌های بالای جدول چشم داریم. 

وی از شناخت تیم حریف (نفت و گاز گچساران) سخن گفت و افزود: فیلم بازی اول نفت و گاز گچساران با شهرداری نوشهر را بررسی کردیم؛ استراتژی تیم حریف را شناسایی کردیم در کناره‌های زمین از بازیکنان سرعتی و در خط حمله از بازیکنان توانمند بهره می‌برد و با تاکتیک‌های خاص خود آماده برنده‌شدن هستیم. 

نظرمحمدی در پایان ضمن دعوت از فوتبال‌دوستان استان‌های غرب کشور برای تشویق تیم بعثت، گفت: هواداران یار دوازدهم ما هستند و ما فردا تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. 

تیم بعثت مدیریت، کادر فنی خوب و بازیکنان مطرحی دارد

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران نیز به سابقه روشن تیم بعثت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که فردا با یک تیم ریشه‌ای در استان روبه‌رو خواهیم شد. 

وی ادامه داد: تیم بعثت مدیریت، کادر فنی خوب و بازیکنان مطرحی دارد. آنالیز فنی از تیم بعثت صورت گرفت علی‌رغم واگذاری بازی اول، بازی خوبی در مقابل خود در شیراز به نمایش گذاشت. 

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از مهمانوازی مردمان کرد کرمانشاه قدردانی کرخاطرنشان کرد: آمادگی نسبی خوبی داریم؛ بازیکن ستاره‌ای نداریم، ولی وضعیتمان خوب استو امیدواریم پیروزی بازی اول همچنان استمرار داشته باشد و شاهد پیروزی‌های بعدی باشیم. 

سجاد سیاه‌کمری کاپیتان تیم بعثت کرمانشاه نیز از اصحاب رسانه توقع پیگیری حق و حقوق تیم از مسئولان را داشت و افزود: افشین حسنی مدیر عامل باشگاه بعثت دست تنها است، تنها تیم غرب کشور هستیم که در لیگ دسته اول فوتبال حضور داریم، لذا توقع حمایت را از سوی مسئولان داریم. 

منبغع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از