حالت تاریک
توجه به الگوهای تربیت‌شده نظام ضروری است
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه نبی اکرم (ص):

توجه به الگوهای تربیت‌شده نظام ضروری است

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در گفتمان انقلاب انسان‌های شجاع، مقاوم، عفیف و پاکدامن انسان‌هایی که مدیر و مدبرند، محاسبه‌گرند دشمن‌شناسند، بصیرند، تربیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار فرامرز صفری صبح امروز پنج‌شنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، اظهار داشت: روحیه انقلابی مردم شهرستان سنقر همیشه دیدنی بوده است و آمادگی و حضور شما مورد محاسبه دشمن قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: اقتدار و آمادگی‌هایی که در این مراسم نشان می‌دهید به عنوان نمادی از آمادگی‌ها مورد محاسبه دشمن قرار می‌گیرد  این برنامه بسیار ارزشمند و روحیه‌بخش است.

 

صفری گفت: در گفتمان انقلاب  انسان‌های شجاع، مقاوم، عفیف و پاکدامن انسان‌هایی که مدیر و مدبرند، محاسبه‌گرند دشمن‌شناسند، بصیرند، تربیت می‌شوند لذا ما باید به اولویت اصلی که همانا معرفی الگوهای تربیت شده  و انسان‌های متعالی به جهانیان از جمله شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم و سایر شهدا برای آیندگان توجه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در جبهه‌های نبرد، دشمن، صدام ملعون، منافقین با تمام تجهیزات در مقابل نیروهای تربیت‌یافته این گفتمان انقلاب مغلوب شدند و شکست خوردند و نتوانستند این گفتمان و این انقلاب را متوقف و منحرف کنند، حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی از دست نرفت بلکه مجاهدانه‌ جنگیدند و شهدا و جانبازانی را تقدیم کردند.

توجه به الگوهای تربیت‌شده نظام ضروری است

امروز دفاع مقدس قله افتخارات مردم است

شهرام یاری نیز در این مراسم، اظهار داشت: امروز دفاع مقدس را می‌توان قله افتخارات مردمی این کشور برشمرد شهرستان سنقر و کلیایی هم در کتاب بزرگ مقاومت تحسین‌آمیز جمهوری اسلامی  با تقدیم صدها شهید، جانباز، ده‌ها آزاده و هزاران رزمنده جایگاه بسیار بالایی دارد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری، افزود: دفاع مقدس مظهر برترین صفات است صفاتی که مظهر حماسه، دین‌داری، معنویت، ایثار، ازخود گذشتگی، فداکاری، مقاومت و پایداری است در دفاع مقدس با تکیه بر خداوند می‌توان از همه گذرگاه‌های دشوار عبور کرد و در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را به عقب راند.

توجه به الگوهای تربیت‌شده نظام ضروری است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از