حالت تاریک
معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

تکریم شهدا ضرورتی غیر قابل‌انکار است

تکریم شهدا ضرورتی غیر قابل‌انکار است

معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه عقلانی و ضرورت غیرقابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، رسول احمدی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از مقام شهدا باعث ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی و مایه بقای انقلاب اسلامی می‌شود‌‌.

 

معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: به برکت این شهدای عزیز امروز ایران اسلامی در صحنه‌های ملی و بین‌المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده لذا تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه عقلانی و ضرورت غیرقابل انکار است.

 

احمدی گفت: شهدا با تأسی از رفتار سید و سالار شهیدان درس فداکاری، عزت، وفاداری و مردانگی آموختند و در عمل نیز آن را اثبات کردند و با ادای جان شیرینشان به اسلام عزیز این راه را برای ما باز کردند.

 

وی ادامه داد: شهیدان تا ابد نام، یاد و خاطره رشادت‌هایشان با نیکی و عزت ثبت شده است که امیدواریم در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عقیدتی و سیاسی، پاسدار واقعی ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

احمدی ادامه داد: امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری الگوی شایسته‌ای برای جوانان امروز و برای آحاد ملت شریف و سرافزار ایران اسلامی باشیم.

تکریم شهدا ضرورتی غیر قابل‌انکار است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از