حالت تاریک
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه:

ثبت‌نام ۴۱ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح

ثبت‌نام ۴۱ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۱ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و این آمار هر روز در حال افزایش است.

سعید کریمی‌خو در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: تاکنون ۴۱ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و این آمار هر روز در حال افزایش است. 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: به زوار عزیز توصیه می‌کنم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا تحت پوشش بیمه حوادث و درمان در ایران و مسیر پیاده‌روی اربعین در عراق قرار گیرند. 

وی تصریح کرد: هم‌وطنان حتماً نرم‌افزار «همیار اربعین» را که در برنامه بازار موجود است را نصب کنند که به صورت ویژه خدمات مورد نیاز زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) را ارائه می‌دهد. 

کریمی‌خو با اشاره به خدمات «همیار اربعین» گفت: اماکن زیارتی، نقشه مسیرها، در بخش افراد گمشده و پیدا شده و اشیای گمشده و پیدا شده بستری فراهم آمد تا افراد به یکدیگر ملحق شوند و تحویل اشیا نیز به صاحبان آنها میسر شود. 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان گفت: طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از هم‌وطنمان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از