حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد:

احتمال اندک تمدید انتخابات در دور دوم

احتمال اندک تمدید انتخابات در دور دوم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: احتمال تمدید انتخابات در دوم کمتر است و در همین راستا از مردم تقاضا داریم در موعد مقرر به شعب اخذ رأی مراجعه و رأی خود را ثبت کنند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی دبیرستان استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه یکی از استان‌های پایلوت برای برگزاری انتخابات الکترونیک است تاکنون هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: فرآیند رأی الکترونیک بدون قطعی ارتباط در جریان است و تنها در بعضی شعب با تراکم جمعیت مواجه بودیم و در سایر شعب رأی‌گیری به صورت روان در حال انجام وظایف خود هستند.

شعبانی تصریح کرد: تا ظهر امروز توسط دستگاه‌های احراز هویت ۷۵ هزار استعلام به ثبت رسیده که به معنای این تعداد رأی نیست و ممکن است افرادی مجاز به شرکت در انتخابات نباشند.

وی عنوان کرد: ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی وظیفه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: احتمال تمدید انتخابات در دوم کمتر است و در همین راستا از مردم تقاضا داریم در موعد مقرر به شعب اخذ رأی مراجعه و رأی خود را ثبت کنند و زمان انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

شعبانی خاطرنشان کرد: آموزش لازم به عوامل اجرایی برای رأی‌گیری الکترونیک داده شده و تاکنون هیچ مشکلی در فرآیند انتخابات وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: دستگاه احراز هویت نسبت به استعلام ثبت‌ احوال و ستاد انتخابات به صورت آنلاین اقدام می‌کنند و دستگاه‌های رأی‌گیری به صورت غیرآنلاین تنها ذخیره‌سازی اطلاعات را عهده‌دار هستند و پس از پایان فرصت انتخابات نتایج به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: همچنین در موضوع تخلفات انتخاباتی مورد خاصی وجود ندارد اما تاکنون ۱۹ نفر به دلیل تبلیغات در محیط شعب اخذ رأی بازداشت شده‌اند که در صورت نیاز پرونده قضایی لازم برای آنها تشکیل می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از