حالت تاریک
شهردار کرمانشاه خبر داد:

جابه‌جایی زائران اربعین با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس

جابه‌جایی زائران اربعین با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس

شهردار کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از جابه‌جایی زائران اربعین با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نادر نوروزی صبح امروز سه‌شنبه در آئین بدرقه و آغاز عملیات جابه‌جایی زائران اربعین در مرز خسروی اظهار داشت: استان کرمانشاه به‌نام دروازه کربلا مشهور است و تاریخ گواهی می‌دهد که این استان از دیرباز محل تردد و اسکان زائران حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است.

شهردار کرمانشاه گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی افتخار بسیار بزرگی برای مجموعه بزرگ شهرداری کرمانشاه است که امسال پیش‌بینی می‌شود با بهبود زیرساخت‌ها شاهد افزایش تعداد زائران عبوری از مرز خسروی و شهر کرمانشاه برای عزیمت به مرز خسروی باشیم.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه برای خدمت به زائران اربعین با تمام توان در این رویداد بسیار بزرگ فرهنگی حضور دارد و خدمات متنوعی را در شهر کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به‌همراه ۶۰ دستگاه اتوبوس از استان‌های معین در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین وظیفه جابه‌جایی زوار اربعین را برعهده دارد.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: همچنین طی این مدت ۴۰ بازرس در قالب هفت اکیپ بر روند خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه نظارت خواهند داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: مرز خسروی بر اساس اقدامات صورت گرفته آماده پذیرش و میزبانی از زائران اربعین حسینی است و پیش‌بینی می‌شود امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این مرز تردد کنند که ظرفیت پارکینگ‌های مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین از ۱۲۰ هکتار به ۲۶۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از