پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 08:47 - شماره خبر : 9703 0
ظفرقندی:

جامعه سالم پیشران توسعه کشور است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشران توسعه کشور را جامعه و انسان سالم دانست و تاکید کرد: جامعه سالم جامعه‌ای است که به لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی باید از شرایط سالمی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدرضا ظفرقندی در آئین تجلیل از پزشکان و دارؤسازان که با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی‌های بزرگی را نشان داده و به مردم خدمات ارزنده ارائه کرده است.

وی افزود: همچنان که مرحوم شریعتی می‌گفت هیچ‌کس نمی‌تواند به جای دماوند بگوید بلندترین و سرافرازترین کوه ایران، قله الوند است چرا که دماوند، خودش سرافراز و سر بلند است بنابراین افتخارآفرینی و سرافرازی جامعه پزشکی ایران نیز برای همه محرز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جانفشانی‌ها و رشادت‌های داوطلبانه جامعه پزشکی و کادر سلامت در هشت سال دفاع مقدس و ایام همه‌گیری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی در دفاع مقدس شهدایی را تقدیم ملت قهرمان ایران کرد و با روحیه فداکارانه و ایثارگرانه در سخت‌ترین شرایط به عشق مردم و کشور، ‌ایستاده و مانده‌اند.

ظفرقندی به مبارزه جهادگونه کادر سلامت و جامعه پزشکی در زمان شیوع و گسترش اپیدمی کرونا در کشور اشاره و تأکید کرد: در زمان کرونا نیز جامعه پزشکی تا پای جان برای تأمین سلامت مردم‌ ایستاد؛ اعتقاد داریم شرف و افتخار در وجود جامعه پزشکی است و مردم ایران همواره قدردان آنها بوده و هستند.

https://mersadnews.ir/short/ND5ga
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار