حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

جانب‌داری مدیران از نامزدهای انتخاباتی موجب عزلشان می‌شود

جانب‌داری مدیران از نامزدهای انتخاباتی موجب عزلشان می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: طبق قانون هیچ‌کدام از مدیران حق جانب‌داری از نامزدهای انتخاباتی مجلس را ندارند در غیر این‌صورت عذر آنها را خواهیم خواست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با موضوع بررسی مسائل حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های سنقروکلیایی، اسلام‌آبادغرب و دالاهو که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مراحل برگزاری انتخابات در همه سطوح از ابتدا تا پایان آن باید در چارچوب قانون و شرع برگزار شود و تخطی از این چارچوب جرم است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: در همه نقاط استان طرفدار یا مخالف و رقیب هیچکدام از کاندیداها نخواهیم بود بلکه هدف و رسالت ما برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری است.

 

وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری چهار رکن باید در انتخابات در نظر گرفته شود و طبق آن سیاق حرکت کرد.

 

صحرایی افزود: اولین مورد سلامت انتخابات است که بحمدلله شرایط مطلوب و امنیتی در استان وجود دارد و به امیدخدا یک فضای رقابتی سالم ایجاد خواهد شد.

 

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که انتخابات لیله‌القدر نظام است، تصریح کرد: به فرموده امام رحل میزان رأی ملت است لذا باید برای مشارکت حداکثری تلاش شود.

 

صحرایی گفت: طبق ماده ۷۵ انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئولان اجازه ورود جانب‌دارانه به هیچ نامزد انتخاباتی در این عرصه ندارند که اگر هر کدام از همکاران تخطی کنند بدون رودربایستی عذر آنها را خواهیم خواست.

 

وی ادامه داد: از دوازدهم بهمن تا دوازدهم اسفندماه باید تلاش همه‌جانبه توسط فرمانداران و شهرداران صورت گیرد و خدمت‌رسانی مضاعف انجام شود.

 

صحرایی با اشاره به حضور مردم و مسئولان در گرامیداشت جشن انقلاب گفت: جشن‌های انقلاب نباید در ساعات اداری برگزار شود چرا که در وقت اداری باید خدمت‌رسانی به مردم صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداران برای شادتر شدن ذائقه مردم باید به فضاسازی، نظافت و آذین‌بندی شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یازدهم اسفندماه جشن ملی انقلاب و مشارکت خانوادگی برای همه مردم است، تأکید کرد: بهترین هنرنمایی مدیران باید ارائه خدمت مضاعف و صادقانه باشد.

 

 وی خاطرنشان کرد: در کنار فضاسازی مناسب باید تبیین و روشنگری نیز برای نسل جوان و نوجوان انجام شود چرا که حضور رأی اولی‌ها در این عرصه بسیار مهم است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از