حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

جانیان بیمارستان غزه حامیان فتنه اخیر هستند

جانیان بیمارستان غزه حامیان فتنه اخیر هستند

امام جمعه هرسین گفت: حامیان فتنه گذشته همین جانیان بیمارستان غزه هستند؛ نسل‌کشی مگر از این شفاف‌تر می‌شود!؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هرسین با اشاره به جایگاه علمی و معنوی حضرت عبدالعظیم حسنی، اظهار داشت: این عالم برجسته آن‌چنان جایگاهی داشت که طبق روایات، زیارت قبر آن حضرت با ثواب زیارت سید الشهدا(ع) در کربلا برابری می‌کند.

امام جمعه هرسین افزود: از جمله ویژگی‌های بارز آن حضرت ارتباط قلبی و عملی با امام زمان خود، داشتن روحیه جهاد و مبارزه با طاغوت آن هم در دوران خفقان بنی عباس بود و در کنار مبارزه عملی به جهاد تبیین و مبارزه با انحرافات فکری پرداخت.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صیونیستی در غزه ،خاطرنشان کرد: درباره جنایات یزیدیان در کربلا شنیده بودیم اما اکنون نظاره‌گر مظلومیت مردم فلسطین هستیم درحالی‌که سازمان ملل و سازمان به ظاهر حقوق بشر چرا کاری انجام نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: سؤال ما خطالب به افرادی که هنوز بیدار نشده‌اند این است اگر در صحنه کربلا بودید در زمره کدام دسته قرار داشتید، دشمن رسما اعلام کرده که ما این کشتار را انجام دادیم، پس این عده‌ کی می‌خواهند بیدار شوند، مگر می‌شود انسان شرأفت داشته باشد و این همه جنایت را نادیده بگیرد.

امام جمعه هرسین افزود: گستره محور مقاومت در دل اروپا است و محدود به کشور‌های منطقه اعم از لبنان، یمن و سوریه نیست.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که جنایت می‌کند اما جنایات بیمارستان المعمدانی بی‌سابقه بود که لکه ننگی برای سازمان ملل دروغین است زیرا دست و پا زدن‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشانه اوج ذلت آنها است و به زودی شاهد شکست آنها هستیم.

حجت‌الاسلام رضایی اذعان کرد: در پاسخ به کسانی که ادعا می‌کنند رژیم صهیونیستی دست برتر است باید گفت اگر این چنین است چرا اینگونه دست و پا می‌زنند پس قطعاً پیروزی با محور مقاومت است و در این میان اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد.

امام جمعه هرسین با اشاره به موضع‌گیری‌های متناقض آمریکا و غرب، افزود: رئیس جمهور آمریکا از طرفی اظهار همدردی می‌کند  و از طرف دیگر بمبی که بیمارستان را مورد حمله قرار داده، متعلق به آمریکا بوده که موئد فرموده امام راحل است مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است.

وی تصریح کرد: خطاب به سران اروپا و آمریکا و برخی سران عرب منطقه می‌گوییم که از سرنوشوت صدام، قذافی و حاکمان افغانستان و مصر عبرت بگیرید زیرا قطعاً سرنوشت شما هم همین‌طور است و آینده نشان خواهد داد که پیروز این میدان چه‌کسی است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: به فریب‌خوردگان چه در داخل و چه خارج از کشور اعلام می‌کنیم که به بهانه آزادی زن، بی‌بندو باری را ترویج کردید و با یک دروغ کشور را بهم ریختید و این همه جوان را به کشتن دادید آیا کور هستید و این همه جنایات را نمی‌بینید این نشان می‌دهد که شما مزدور چه کسانی هستید.

امام جمعه هرسین افزود: لقمه حرام چه می‌کند که کلام امام معصوم در کربلا شنیده نمی‌شود تا جایی که امام حسین(ع) فرمودند: شکم‌های شما از حرام پر شده است، البته حامیان فتنه گذشته همین جانیان بیمارستان غزه هستند؛ نسل‌کشی مگر از این شفاف‌تر می‌شود!

وی خاطرنشان کرد: از دولت انقلابی و وزیر امور خارجه تشکر می‌کنیم که با مدیریت منطقه از این گفتمان انقلابی عقب‌نشینی نکردند و ضمن تلاش شبانه‌روزی به کشور‌های غربی هشدار دادند که اگر دست از حمایت بر ندارند، محور مقاومت بی‌تفاوت نمی‌نشیند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از