حالت تاریک
جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهر کرمانشاه
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهر کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ایمان درخشی اظهار کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، آغاز مهرماه و همچنین هفته دفاع مقدس، دو برنامه از سوی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه اول، مراسم جشنی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همچنین مولودی خوانی و اجرای برنامه طنز با محوریت میلاد پیامبر اکرم (ص) است که در راستای توزیع مناسب برنامه‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهر کرمانشاه، در شهرک تعاون برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، ساعت اجرای این برنامه را ۱۶ و ۳۰ دقیقه در شهرک تعاون‌ ایستگاه چهارم اعلام کرد.

درخشی ادامه داد: برنامه دوم، جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها با محوریت بازگشایی مدارس است که این برنامه شاد و مفرح با حضور اقشار مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی ساعت و روز این برنامه را، جمعه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سراب قنبر پارک سنگرسازان اعلام و گفت: خانواده‌ها، بادبادک ( کایت ) همراه خود داشته باشند.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه در پایان درخصوص جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها، خاطرنشان کرد: تنوع و خلاقیت در ساخت بادبادک‌ها برای شرکت در این برنامه در اولویت جوایز خواهند بود.

منبع: شهرداری کرمانشاه

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از