حالت تاریک
جانشین فرماندهی ‌سپاه حضرت‌ نبی‌ اکرم(ص):

مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب ایستاده‌اند

مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب ایستاده‌اند

جانشین فرماندهی ‌سپاه حضرت‌ نبی‌ اکرم(ص) گفت: راهپیمایی۲۲ بهمن نشان داد که مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود قنبری صبح امروز  پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ۴۵ سال است که دشمنان بودجه‌های بسیاری را صرف می‌کنند که به انقلاب آسیب بزنند و مردم را از انقلاب دلسرد کنند اما همین راهپیمایی۲۲ بهمن نشان داد که مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

جانشین فرماندهی ‌سپاه حضرت‌ نبی‌ اکرم(ص) استان‌ کرمانشاه افزود: مردم هرسال در ۲۲ بهمن انقلابی‌ دیگر را رقم می‌زنند و هر سال مسئولان را شرمنده خود می‌سازند.

وی تصریح کرد: در استان مرزی‌ کرمانشاه وقتی این جمعیت در راهپیمایی۲۲ بهمن شرکت می‌کنند پیام مهمی برای مسئولان دارد که به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

قنبری با بیان اینکه سرپل‌ذهاب یکی از شهرستان‌های زنده‌ استان‌کرمانشاه است، بیان داشت: هویت ‌مسئولان از سوی مردم به ما داده شده است و ما باید به مسئولیت به‌عنوان یک نعمت و توفیق خدمتگزاری به مردم نگاه کرده و از این مدت خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.

جانشین فرماندهی‌ سپاه حضرت‌ نبی‌ اکرم(ص) استان‌کرمانشاه خاطرنشان کرد: سرپل‌ذهاب هرسال میزبان کاروان‌های راهیان‌نور و اقشار مختلف مردم از سراسر کشور در سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز است که جای تقدیر و تشکر از مردم این شهرستان دارد.

قنبری گفت: از مسئولان شهرستان سرپل‌ذهاب تقدیر می‌شود که در کمیته‌های‌ مختلف در پوشش و پشتیبانی از شرکت‌کنندگان در مراسم و فرماندار شهرستان که مدیریت این کمیته‌ها را برعهده داشت زحمات بسیاری را متحمل شدند.

وی افزود: امسال توقع می‌رود که برنامه‌ریزی‌ها بهتر از سنوات گذشته باشد و کسانی که شرکت می‌کنند با یک خاطره خوب از شهرستان سرپل‌ذهاب خارج شوند.

جانشین فرماندهی‌ سپاه استان‌ کرمانشاه بیان داشت: شهدا به ما عنایت دارند ،افراد بسیاری به ما مراجعه می‌کنند که عنوان می‌کنند از همین دو شهیدی که در بازی‌دراز مدفون هستند حاجت خود را گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در بحث اسکان میهمانان از همین حالا باید برنامه‌ریزی‌ها انجام شود که مشکلی به وجود نیاید، در حوزه مباحث ‌امنیتی امسال باید دقت بیشتری انجام شود.

قنبری اظهار داشت: دشمن تمام ظرفیت خود را به کار گرفته که مردم را از شرکت در انتخابات منع کند اما قطعاً مردم با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد.

 وی تأکید کرد: مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین بسترهای ‌لازم برای اجرای یک انتخابات سالم و امن را انجام دهند.

جانشین فرماندهی‌ سپاه استان‌ کرمانشاه گفت: جهاد تبیین در حوزه دستاوردها و خدمات ‌نظام و انقلاب انجام شود، در همین شهرستان سرپل‌ذهاب خدمات بسیار خوبی انجام گرفته که لازم است به اطلاع مردم رسانده شود.

در ادامه صدرالله بابلی؛ فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: مراسمات گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز در سال گذشته با زحمات مسئولان شهرستان به خوبی برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

وی تأکید کرد: امسال هم انتظار داریم از امروز که کمیته‌ها مشخص می‌شود با برگزاری جلسات مختلف برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه مراسمات گرامیداشت عملیات بازی‌دراز انجام شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب عنوان کرد: موضوع بعدی بسیار مهم کشور، انتخابات است که با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب لازم است برای خلق حماسه‌ای‌ دیگر تلاش کنیم.

بابلی گفت: مسئولان شهرستان وظیفه دارند زمینه و مقدمات لازم برای مشارکت ‌حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، همچنین مسئولان ادارات موظفند هم نیروی انسانی و هم امکانات و خودرو را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی ساداتی؛ امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حضرت ابالفضل‌العباس(ع) تا زمانیکه زنده بود فدایی ولایت و امام خود بود و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی ضمن تأکید بر اینکه با تأسی از بزرگ جانباز دشت کربلا فدایی و مدافع ولی‌فقیه باشیم، گفت: ملت ‌بزرگ ‌ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن حماسه آفریدند و در سرپل‌ذهاب نیز مردم حماسه بسیار باشکوهی خلق کردند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مسئولان نیز در برنامه‌های گرامیداشت دهه‌ فجر و در خلق‌ حماسه‌ مردمی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نقش مهمی داشتند که لازم است از همه دستگاه‌های مختلف تقدیر کنم.

انتهای خبر/

مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب ایستاده‌اند
مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب ایستاده‌اند
مردم همچنان پای‌ نظام و انقلاب ایستاده‌اند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از