حالت تاریک
معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

جنایات رژیم صهیونیستی 13آبان را متفاوت کرد

جنایات رژیم صهیونیستی 13آبان را متفاوت کرد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 13آبان امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی حال و هوای و متفاوت‌تری داشت.

زهرا نجار در گفتگوبا خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: به عنوان یک معلم و مسلمان همواره در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت می‌کنم تا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز را پاس بداریم.

وی با برشمردن وقایع ۱۳آبان در سال‌های ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸، افزود: ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است برهمین اساس شرکت در راهپیمایی این روز ضرورت دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۱۳آبان امسال حال و هوای خاصی داشت و متفاوت‌تر بود به همین دلیل باید بیشتر از همیشه در صحنه و میدان حاضر باشیم.

نجار اذعان کرد: با شرکت در راهپیمایی ۱۳آبان می‌خواهیم از ارزش‌های اسلامی و خون مردم بی‌پناه فلسطین و غزه دفاع کنیم.

به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه این روزها دل معلمان شکسته شده زیرا کودکان فلسطین و غزه به شهادت می‌رسند.

وی افزود: به دنبال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه داشتیم بیشتر از هر زمان دیگری در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان شرکت کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امروز آمدیم تا با مردم فلسطین و غزه همدردی کنیم و به آن‌ها بگوییم که تنها نیستند بلکه ما نیز غصه‌دارشان هستیم.

نجار همچنین به نقش قابل توجه دانش‌آموزان در تحقق گام دوم انقلاب و سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد. وی اذعان کرد: در راهپیمایی ۱۳آبان امسال نه تنها دانش‌آموزان بلکه آحاد مختلف مردم استان کرمانشاه حضوری چشمگیر داشتند و پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام و همدردی با ملت فلسطین اعلام کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان با حضور در مراسماتی نظیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان استکبارستیزی را مشق می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از