حالت تاریک
کارشناس مسائل سیاسی:

جهاد تبیین انتخاباتی وظیفه‌ای همگانی است

جهاد تبیین انتخاباتی وظیفه‌ای همگانی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جهاد تبیین انتخاباتی برای همه مدیران یک تکلیف و به‌عنوان یک فریضه قطعی، مهمترین عرصه جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سید امین موسوی صبح امروز چهارشنبه در نشست بصیرتی در شهرستان دالاهو، با تاکید بر اهمیت انتخابات در اسفندماه امسال، اظهار داشت: اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی چه کسی موفق شود، تفاوتی برای مجموعه دولت ندارد بلکه مهم مشارکت بالای مردم در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

وی با بیان اینکه به طور قطع هر کسی که مردم به وی رأی دهد به عنوان مجری متعهد به همکاری با وی هستیم، گفت: مردم باید بدانند هر رأی آن‌ها موثر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

موسوی با بیان اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در تبیین کردن مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی مسئول هستند برهمین اساس باید مدیران تمام تلاش خود را داشته باشند.

وی گفت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و در جهاد تببین باید واقعیت‌ها را آن‌طور که وجود دارد، برای مردم بیان کنیم.

موسوی افزود: اگر در حوزه جهاد تببین درست عمل نکنیم، هر چه بیشتر هم تلاش کنیم خدمات نتیجه نخواهد داد پس برای خدمت به مردم باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه ما باید در جهاد تبیین انتخاباتی یعنی بیان شاخصه‌های اصلح از دیدگاه امامین انقلاب همت کنیم، افزود: وظیفه ما تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات است و در این راستا نباید دچار هیجانات سیاسی شویم و ابزار دست افراد قرار بگیریم.

جهاد تبیین انتخاباتی وظیفه‌ای همگانی است
جهاد تبیین انتخاباتی وظیفه‌ای همگانی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از