پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-21 10:12 - شماره خبر : 8834 0
فرماندار سرپل‌ذهاب:

جهاد فکری وظیفه‌ای همگانی است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جهاد فکری بسیار سخت است و ممکن است دشمن ما را غافل‌گیر کند در نتیجه امروز همه ما در راستای حراست از این منظومه فکری و جلوگیری از انحراف آن توسط دشمن وظیفه بسیار سنگینی داریم.

صدرالله بابلی صبح امروز یک‌شنبه در مراسم تجلیل از خادمین عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: مجموعه‌ای که در جنگ نرم و در تقابل با دشمن از ارزش‌هایی که در دفاع مقدس حاصل شد حراست و پاسداری می‌کنند بسیار ارزشمند و قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: نیروهای مسلح در جهاد، در میدان نبرد و در دفاع مقدس بسیار موفق عمل کردند و این بالندگی و سرافرازی امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس خار چشم دشمنان شده است.

بابلی تصریح کرد: جهاد فکری بسیار سخت است و ممکن است دشمن ما را غافل‌گیر کند اما رزمندگان سپاه اسلام در جهاد فکری کامل بودند و دشمن نتوانست در منظومه فکری رزمندگان سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس رخنه کند در نتیجه امروز همه ما در راستای حراست از این منظومه فکری و جلوگیری از انحراف آن توسط دشمن وظیفه بسیار سنگینی داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال این است که موضوعات مربوط به کشور را وارونه نشان دهد ما امروز وظیفه داریم که اندیشه ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت را تبیین و ترویج کنیم.

بابلی خاطرنشان کرد: جریان مقاومت، ایثار و شهادت جریان حق است و دشمن تلاش می‌کند که ما را از این مسیر که مسیر شهدای بازی‌دراز است دور و منحرف کند.

وی افزود: کاری که در رزمایش بزرگ فرهنگی مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز انجام می‌گیرد قطعاً مورد رضایت شهدا و خداوند است.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: در زمان شهادت شهید هنیه همه دشمن به وحشت افتاده است که پاسخ سخت ما چگونه خواهد بود چون از ظرفیت نیروهای مسلح و توانایی‌های ما به خوبی آگاه هستند.

این مقام مسئول اذعان داشت: توانایی‌های دفاعی امروز ما از سال‌های دفاع مقدس پایه‌گذاری شد و امروز به درجه‌ای از توانایی و پیشرفت نظامی و دفاعی رسیده این که دشمن از ما هراس دارد و این بسیار ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان افزود: زنده نگهداشتن ارزش‌های دفاع مقدس امروز یک وظیفه است لذا از تمام کسانی که در برگزاری رزمایش بزرگ فرهنگی و تبیینی بازی‌دراز نقشی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

مجتبی کاکایی نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه مهم سالگرد عملیات غرورآفرین بازی‌دراز هر سال به‌عنوان افتتاحیه راهیان نور کشوری در تهران برنامه‌ریزی شده و اجرای آن به استان کرمانشاه سپرده می‌شود و بار اصلی بسترسازی و فراهم کردن مقدمات برگزاری آن بر دوش سرپل‌ذهاب است.

 فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: مدیران و روسای ادارات مختلف شهرستان سرپل‌ذهاب زحمات بسیاری متحمل می‌شوند که برنامه سالگرد عملیات غرورآفرین بازی‌دراز به عنوان یک برنامه ملی با آن کیفیت و کمیت عالی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهید مقدمات برگزاری مراسم از بهمن‌ماه آغاز می‌شود، افزود: بیش از ۱۲ جلسه مختلف با حضور اعضای کمیته‌های شش‌گانه و با مدیریت فرماندار برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از تمامی کسانی که در برگزاری مراسمات گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز نقش داشتند تجلیل به‌عمل آمد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VvBl6
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار