حالت تاریک
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران:

جهانیان شاهد مشارکت حداکثری انتخابات ایران خواهند بود

جهانیان شاهد مشارکت حداکثری انتخابات ایران خواهند بود

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا برای اقتدار کشور جان خود را فدا کردند، گفت: جهانیان شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات ایران خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی عصر امروز پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۸۵ شهید طایفه سیاه سیاه کلهر  و دهستان چله که در مرکز این دهستان و شهرستان گیلانغرب  برگزارشد نام و یاد شهدا در تمام زمان‌ها را امری حیاتی و ضروری خواند و اظهار داشت: مجاهدت‌ها وسختی‌هایی که شهدا متقبل شدند برای امتداد و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز پاسداشت خون شهدا در حقیقت فراهم نمودن پیام‌های بعثت و بسترساز ظهور منجی عالم بشریت است.

سردار غلامی از شهدا به عنوان سروقامتان مایه عزت وعظمت ملت ایران یاد کرد وادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند شهدا قله و دامنه آن اخلاص، ایثار، صدق، معنویت، مجاهدت، گذشت و خدمت است و یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا برای ترویج و حرکت در دامنه قله شهادت هستند.

وی دانش و جلوه‌های اقتدار امروز کشور را برگرفته از تفکر شهدا دانست و گفت: ملت ایران همچنانکه تا امروز با سربلندی از تمام توطئه‌ها عبور نموده در انتخابات آتی نیز فارغ از همه کمبودها و مشکلات باردیگر عظمت خود را به دنیا نشان خواهد داد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران  بیان کرد: قطعا در سایه مشارکت حد اکثری، راه شهدا با دست قدرت خداوند بروز خواهد نمود وانشاالله دنیا شاهد مشارکت حداکثری مردم  ما در تعیین سرنوشت خود خواهد بود.

سرهنگ پاسدار محمدجواد نجفی نیز در سخنانی گوشه‌هایی از رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های مردمان این خطه در دوران دفاع مقدس را برشمرد و گزارشی از روند برگزاری کنگره ملی شهدا شهرستان وهمچنین یادواره‌ها را در قالب صنوف مختلف در سنوات اخیر و همچنین استمرار پاسداشت شهدا به‌صورت شهدای طوایف ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از