حالت تاریک
رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

همه شرکت‌کنندگان بازی‌های پاراآسیایی در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

همه شرکت‌کنندگان بازی‌های پاراآسیایی در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هفته آینده از همه شرکت‌کنندگان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در کرمانشاه تجلیل می‌شود.

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با توجه به اهمیت موضوع ورزش قهرمانی و جایگاه بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی اظهار داشت: از بدو شروع امسال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شد ورزشکارانی که عضو تیم ملی هستند جهت حضور در بازی‌های آسیایی حمایت شوند.

 

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: این اداره از هیئت‌های ورزشی که ورزشکارانی برای حضور در این رقابت‌ها داشته‌اند حمایت‌های لازم از لحاظ مالی و لحاظ تجهیزات به‌عمل آورده است.

 

وی گفت: بخشی از تخصیص‌ها برای حمایت از ورزشکاران که به بازی‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند در نظر گرفته شده است.

 

حاتمی خاطرنشان کرد: بخشی از حمایت‌های مالی نیز برای تجلیل از ورزشکارانی که در رقابت‌ها مدال خواهند گرفت اختصاص پیدا کرد.

 

 وی با بیان اینکه برنامه تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در هفته آینده برگزار می‌شود، افزود: از سایر ورزشکارانی که در این مسابقات حضور داشته و صاحب مقام نشده‌اند نیز تجلیل خواهد شد تا برای حضور در مسابقات آینده انگیزه و آمادگی بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران استان خوب درخشیدند، گفت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار، مسوولان استانی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بتوانیم سهمیه مناسب المپیک و پاراالمپیک را بگیریم.

 

گفتنی است؛ در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی سهم ورزشکاران کرمانشاهی از این بازی‌ها ۴ مدال رنگا‌رنگ بود:

هانگژو یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه ضمن رکورد شکنی به مدال طلا و هرمز صیدی هم در رشته پرتاب نیزه به مدال نقره دست پیدا کرد.

شهلا بهروزی راد نیز در رشته پاراکانو قایقرانی به مدال نقره دست یافت و در رشته والیبال نشسته نیز مسعود امامی به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان مدال طلای بازی های پاراآسیایی را به گردن آویخت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از