حالت تاریک
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نداشتن سواد رسانه‌ای شاخصه سربازی دشمن است

نداشتن سواد رسانه‌ای شاخصه سربازی دشمن است

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نداشتن سواد رسانه زمینه‌ای برای تبدیل شدن به سربازی دشمن است لذا باید با سلاح علم و بصیرت حکم‌رانی اسلام را در دنیا رواج دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمين یوسف احمدی شامگاه شنبه در مراسم وداع با شهدای گمنام و شهید مدافع حرم رضا عباسی که در حسینیه حضرت معصومه(س) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا برای حفظ اسلام، مال و جانشان را فدا کردند که از امت پیغمبر(ص) بالاتر هستند.

 

وی با بیان ما باید بدانیم نقشه راهمان باید امیرالمومنین(ع) و پیغمبر(ص) باشد چرا که کامل‌ترین دین خداست، افزود: پیام امشب در وداع با شهدا اتمام حجت است که فرزندان خود را مقاوم بار بیارید و ایستادگی در مقابل دشمن را به آنها یاد دهید.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی با بیان اینکه جنگ کنونی جنگ در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: با نداشتن سواد رسانه با شبهه‌افکنی دشمن، سرباز میدان دشمن خواهیم شد لذا باید با سلاح علم و بصیرت حکم‌رانی اسلام را در دنیا رواج دهیم و تکلیف خود را روشن کنیم.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، گفت: ادبیات حضرت زهرا(س) یک ادبیات فاتحانه بود که قصدش رساندن جامعه به یک منزل و مقصود مشخص بود.

 

وی گفت: انسان وقتی حرکتی را شروع می‌کند باید هدف و نقشه راه داشته باشد اگر نقشه راه نداشته باشد و هدف را گم کند مشخص نخواهد شد که به کدامین راه کشیده خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی تصریح کرد: به‌کار بردن ادبیات فاتحانه توسط حضرت زهرا(س) برای گوشزد کردن مقصد امت اسلامی به همگان بود که پیغمبر اسلام(ص) را به عنوان تکمیل‌کننده ادیان به جهانیان معرفی کرد.

 

وی با بیان اینکه درس این دین بزرگ را پیغمبر(ص) در سوره فتح به ما می‌دهد، تصریح کرد: شهیدان قله‌ها را فتح کردند لذا چون با اقتدار هستند وقتی شما در جمع آنها قرار می‌گیرید احساس عزت، قدرت و غرور می‌کنید.

 

حجت‌الاسلام والمسلمين احمدی گفت: در سوره فتح قرار اصلی خدا این است که اسلام باید دنیا را فتح کند اصلاً اسلام برای فتح و پیروزی آمده است دنیا در اختیار اسلام قرار خواهد گرفت و پادشاهان سرکش با قدرت اسلام به زیر کشیده خواهند شد.


وی با بیان اینکه شهدای نوجوان ما با رشادت‌های خود استکبار را به سخره گرفتند، ادامه داد: پیغمبر(ص) به‌دنبال حکم‌رانی اسلام بود جمله‌ای از امیرالمومنین(ع) نقل شده که اگر از آن تبعیت کنیم راه را گم نمی‌کنیم، ایشان می‌فرمایند وقتی در جنگ قرار گرفتید حواستان به بعد از سپاه دشمن باشد یعنی هدفتان را تا عمق صفوف دشمن مشخص کنید و از آن منحرف نشوید.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: وقتی نگاهتان به انتهای لشکر دشمن عمق داشته باشد مطمئن هستید که قرار است قلب و جسم آن را نیز فتح کنید.

 

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون مشکلات سیاسی و اقتصادی وجود داشته است اما دشمن می‌خواهد ذهن ما را از قله‌های بزرگ به سمت قله‌های کوچک و بازی کردن بکشاند از این رو اگر کوه‌ها لرزیدند مومنین نباید بلرزند.


وی با اشاره به آیه قرآن مبنی بر اینکه باید هر اتفاقی هم بیفتد محکم باشید، گفت: حضرت رسول(ص) برای حکم‌رانی اسلام از جانب خدا نقشه راه داده‌اند که بر اساس آن قرار است که اسلام به اوج قله‌ها برسد و مستضعفین امام شوند و به قدرت و ثروت برسند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با حکم‌رانی اسلامی می‌فرمایند پیغمبران از رسول خدا تاکنون تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند اما خداوند می‌خواهد در زمان ما این قول‌ها فتح شوند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها پیش نوید این را داده بودند که خاورمیانه‌ای با محوریت اسلام تشکیل خواهد شد، ادامه داد: این آیات و روایات همه هشدارها و تلنگرهایی هستند که ما را اگر خدایی‌ناکرده در خواب هستیم بیدار کنند پس باید برای رساندن اسلام عزیز به اوج قله‌ها سخت تلاش کنیم و غفلت نکنیم.

نداشتن سواد رسانه‌ای شاخصه سربازی دشمن است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از