حالت تاریک
فرمانده سپاه سنقر مطرح کرد:

حضور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان

حضور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان

فرمانده سپاه سنقر گفت: حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان و  تقویت وحدت ملی می‌شود.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات به‌عنوان حق اجتماعی، یک وظیفه و تکلیف شرعی است که باید نسبت به شرکت و ادای تکلیف اهتمام ویژه داشت. 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: با توجه به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ پانزدهم تیرماه باید ملت ایران از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کند. 

وی شرکت در انتخابات را از حساس‌ترین لحظات تاریخ کشور برای تعیین سرنوشت چهارساله یاد و خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران به ویژه مردم مؤمن، بصیر، آگاه، ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سنقروکلیایی با حضور در انتخابات آینده خویش را ترسیم و از حق تعیین سرنوشت خود استفاده می‌کنند. 

یاری شرکت در انتخابات را از مؤلفه‌های مردم‌سالاری دینی برشمرد و افزود: پشتوانه قدرت انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات است لذا برای فتح قله یعنی حماسه ۱۵ تیرماه باید جهاد کرد. 

وی با بیان اینکه دشمنان از حضور ملت ما در عرصه انتخابات ترس و واهمه دارند، عنوان کرد: به هر میزان که حضور ملت و مردم عزیز ما در انتخابات گسترده باشد تولید قدرت نرم برای نظام اسلامی بیشتر خواهد بود. 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: دوام انقلاب، قوام انقلاب، عزت ملت، دیپلماسی عزتمندانه و در یک کلام کلید حل مشکلات با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد. 

وی گفت: حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان و  تقویت وحدت ملی می‌شود. 

یاری در پایان تأکید کرد: حماسه دیگری در شهرستان سنقر در پانزدهم تیرماه با حضور گسترده و با شکوه و آگاهانه مردم ان‌شاءلله رقم خواهد خورد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از