حالت تاریک
فرماندار شهرستان قصرشیرین:

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام است

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام است

فرماندار شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه مشارکت حداکثری قدرت و اقتدار نظام را نشان می‌دهد، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهند زد.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه همه امکانات، ادوات، نیروها و تجهیزات مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است، اظهار داشت: ان‌شاءالله مردم با انتخاب فرد اصلح دل امام راحل، شهدا و رهبری را شاد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه مشارکت حداکثری قدرت و اقتدار نظام را نشان می‌دهد، افزود: مردم با حضور خود در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی گفت: مردم با شرکت در دور اول انتخابات نیمی از کار را به انجام رساندند و ان‌شاءالله در مرحله دوم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی کار را تکمیل خواهند کرد.

نجفی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خواهند آفرید، اذعان داشت: امروزه هم دشمن و هم دوست چشمشان به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص آنچه که در وهله اول اهمیت قرار دارد حضور گسترده و باشکوه و در وهله دوم انتخاب فردی صالح، سالم و پاک‌دست است.

نجفی خاطرنشان کرد: مردم باید شخصی را برگزینند که بتواند در مرام شهید رئیسی و همچون شهید رئیسی برای مردم دل بسوزاند و به آنها صادقانه خدمت کند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله مردم کسی را انتخاب کنند که رضای خدا و رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار بندد.

نجفی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حماسه انتخابات ما باید در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت باشد و انتخابات ادامه راه شهید رئیسی باشد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خستگی‌‌ناپذیر بود، گفت: ایشان در حدود سه سال جهاد شبانه‌روزی، اخلاص، پایبندی به ارزش‌های دینی و به معنای واقعی انقلابی‌بودن حرکت کردند.

نجفی در پایان گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در مرحله دوم وجود ندارد، نیروهای اجرایی، نظارتی، امنیتی، نمایندگان شورای نگهبان، هیأت‌های اجرایی و تمام کسانی که برای این انتخابات زحمت می‌کشند در آمادگی کامل به سر می‌برند و بین آنها وفاق و همدلی لازم برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این انتخابات وجود دارد با این اوصاف قطعاً در روز جمعه شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در سراسر ایران خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از