حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

حضور ۱۰ هزار عامل اجرایی در انتخابات کرمانشاه

حضور ۱۰ هزار عامل اجرایی در انتخابات کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برپایی ۶۴۵ شعبه اخذ رأی گفت: ۱۰ هزار نفر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه را عهده‌دار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به صورت الکترونیکی است که آموزش لازم به عوامل اجرایی داده شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: همشهریان می‌توانند با کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت برای شرکت در انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

شعبانی تاکید کرد: تعداد واجدین شرایط در دور دوم انتخابات مجلس شورای در شهرستان کرمانشاه نسبت به دور نخست متفاوت است و تنها افرادی که در دور نخست در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کرده باشند می‌توانند در این مرحله نیز شرکت کنند. 

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده باشند، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: فرآیند احراز هویت انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت آنلاین است اما دستگاه‌های رأی‌گیری در شرایط غیرآنلاین قرار دارند و تنها اطلاعات رأی‌گیری را در خود ذخیره می‌کنند و در پایان پس از تایید هیأت‌های اجرایی و نظارت اطلاعات آن‌ها استخراج و جمع‌بندی نهایی اعلام می‌شود. 

شعبانی تصریح کرد: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه برپا شده که در هر شعبه بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته دو تا ۶ دستگاه رأی‌گیری وجود دارد. 

وی عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات در ۶۴۵ شعبه اخذ رأی ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند تا بتوانیم انتخابات را در کمال صحت و سلامت برگزار کنیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از