حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد:

حفظ حجاب، جهاد پرفضیلت عصر حاضر

حفظ حجاب، جهاد پرفضیلت عصر حاضر

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: حجاب و عفاف در عصر حاضر، به مثابه جهادی پرفضیلت در برابر دشمنان اسلام و مجاهدتی ارزشمند است.

 شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: حجاب و عفاف در عصر حاضر، به مثابه جهادی پرفضیلت در برابر دشمنان اسلام و مجاهدتی ارزشمند است؛ کسانی که با حفظ و ترویج این فریضه الهی در این مسیر گام بر می‌دارند، در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به نقش مخرب ترویج بی‌حجابی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها، تصریح کرد: دشمن با هدف قرار دادن حریم خانواده‌ و ترویج بی‌بندوباری، درصدد انهدام این کانون مقدس است؛ اهمیت و حساسیت این موضوع، ضرورت توجه و اهتمام جدی آحاد جامعه به حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را دوچندان می‌سازد.

وی در ادامه، به نقش‌آفرینی فضای مجازی و رسانه‌ها در ترویج ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز که رسانه‌ها و فضای مجازی با نفوذ گسترده‌ای که در زندگی دارند افراد را به تغییر ارزش‌ها و سبک زندگی ترغیب می‌کند، لذا می‌توان از این ظرفیت عظیم برای ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی بهره برد.

 یاری در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای حس سرافکندگی در زنان محجبه جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مسئله عفاف و حجاب باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی در پایان، تبیین و روشنگری را رکن اساسی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و افزود: با آشکارسازی نقشه‌های شوم دشمنان و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان میراث ارزشمند حجاب را در جامعه حفظ و از آن صیانت کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از