حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاوه:

حفظ وحدت کشورهای اسلامی مقابل صهیونیست‌ها ضروری است

حفظ وحدت کشورهای اسلامی مقابل صهیونیست‌ها ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاوه گفت: همه کشورهای اسلامی موظف هستند برای توقف این روند نسل‌کشی و ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین، از همه ظرفیت‌های خود بهره بگیرند و بدون تردید حفظ وحدت کشورهای مسلمان جهان ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: جنایات هولناکی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، در تلافی شکست بزرگی است که رژیم صهیونیستی در میدان نبرد از مجاهدان مقاومت متحمل شده و این رژیم به دنبال آن است که خشم خود را بر سر غیر نظامیان بی‌گناه خالی کند. 

وی افزود: همه کشورهای اسلامی موظف هستند برای توقف این روند نسل‌کشی و ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین، از همه ظرفیت‌های خود بهره بگیرند و بدون تردید حفظ وحدت کشورهای مسلمان جهان ضروری است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی‌پور گفت: امروز وحشتناک‌ترین جنایات توسط صهیونیست‌ها علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطینی، در سکوت مجامع بین‌المللی در حال رقم خوردن است. 

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است و ما همواره در طول این سال‌ها حمایت خود را در مقابل سکوت جوامع بشری از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده‌ایم. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه عنوان کرد: هر انسان آزاده‌ای که ذره‌ای انسانیت داشته باشد، با مشاهده این جنایات، در کنار فلسطین ایستاده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی‌پور در پایان گفت: هیچ مسلمانی حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن همه امت‌های اسلامی است و شرکت در راهپیمایی‌های پیش رو و بیان ندای مظلومیت ملت مظلوم فلسطین، کمترین وظیفه‌ای است که باید انجام دهیم. 

وی افزود: ان‌شاالله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در راستای حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از