حالت تاریک
معراجی‌ها؛

خادم مردم و انقلاب باشید

خادم مردم و انقلاب باشید

شهید «سیف الله شفیعی» از شهدای نیروی انتظامی در وصیت نامه‌اش خطاب به برادران خود چنین می‌گوید: «خدمت به مردم را در عرصه حکومت اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهید و خادم مردم و انقلاب باشید».

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید سیف اله شفیعی فرزند شهسوار سال 1353 در روستای چالانچی شهرستان ایوان دیده به جهان گشود مدرک فوق دیپلم در دانشکده نیروی انتظامی به پایان رسانید و به عنوان فرمانده پاسگاه نیروی انتظامی در منطقه زاهدان مشغول به خدمت شد.

سرانجام در هفتمین روز از دی ماه 1379 در حین درگیری با اشرار براثر اصابت ترکش گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.مزار این شهید والامقام در زادگاهش قرار دارد.

متن وصیت‌نامه این شهید به شرح زیر است:

برادران عزیزم می دانم که مرگ برادر دردناک است اما می‌دانید که من عاشق خدمت در این لباس بودم و عاشق کسی است که برای معشوق جان فدا کند، پس چنین مرگی که آرزوی عاشق باشد نشانه سعادت است و آرزوی هر برادر سعادت برادرش است و خادم مردم و انقلاب باشید، همیشه احترام همدیگر را داشته باشید و به هیچ وجه از دستورات پدر و مادر سرپیچی نکنید.

خواهران عزیزم می‌دانم که مرگ برادر برای خواهر سخت است اما زینب وار زندگی کنید و برای بنده در پیشگاه خداوند حلالیت بطلبید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از