حالت تاریک
رئیس سازمان صدا و سیمای کرمانشاه:

خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمانشاه با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند، گفت: خبرنگار باید با نگاه تیزبینانه تحلیل دقیقی از فکر افزار داشته باشد و بتواند شبهه‌افکنی دشمنان را خنثی کند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سیدصداقت‌الله موسوی عصر امروز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه که در سالن جلسات قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در عصر ارتباطات با انفجار اطلاعات روبرو هستیم و خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران عرصه آگاهی‌بخشی هستند.

رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمانشاه افزود: در دنیای پیچیده امروز که ابزار و امکانات روز به روز در حال پیشرفت است و رده سنی خاصی را نمی‌شناسد و همگی از کودکان تا کهنسالان در معرض تغییر و تحولات هستند.

موسوی با بیان اینکه امروز جنگ ابزار به جنگ افکار تبدیل شده است، گفت: این اطلاعات ابتدا بر اندیشه و ذهن اثر می‌گذارد.

وی در ادامه به کلیدواژه تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، فعالیتی متفاوت از فعالیت عادی است.

موسوی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی داشتن روحیه جهادی برای خبرنگاران در عرصه تبیین الزامی است.

وی خبرنگاران را جهادگران عرصه تبیین دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید تحلیل‌گر خوبی در این عرصه باشند چرا که دانایی و توانایی تعریف جدیدی پیدا کرده است.

موسوی با بیان اینکه در یک هجمه گسترده جنگ نابرابر دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: خبرنگار باید با نگاه تیزبینانه تحلیل دقیقی از فکر افزار داشته باشد و بتواند شبهه‌افکنی دشمنان را خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات‌رسانی جمهوری اسلامی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور گفت: این خبرنگاران هستند که می‌توانند به درستی این خدمات را روایت کنند.

موسوی با اشاره به دو رویداد مهم کنگره ملی شهدا و اربعین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ عاشورایی پیوند خورده و خبرنگاران باید بتوانند این دو رویداد مهم را منعکس کنند و کرمانشاه را به عنوان دروازه کربلا به خوبی معرفی کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از