پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-21 18:40 - شماره خبر : 8849 0
فرمانده پادگان ابوذر خبر داد:

خدمات‌رسانی تیپ پادگان ابوذر به زوار اربعین

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر در سرپل‌ذهاب از ارائه خدمات تیپ به زائران اربعین در شهر قصرشیرین و مرز خسروی تا پایان برگشت آخرین زائر خبر داد.

محمد حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: موکب رهپویان ولایت ارتش از اول ماه صفر برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: روند ارائه خدمات مختلف به بهترین نحو ممکن، تا پایان پیاده‌روی اربعین به صورت شبانه‌روزی در مرز رسمی خسروی به زائران ارائه می‌شود. 

محمدی بیان کرد: در این موکب ضمن ارائه برنامه‌های فرهنگی و خدمات بهداشتی، به زائران از طریق وعده‌های غذایی مختلف، پخت روزانه ۲ هزار قرص نان، خدمات درمانگاه صحرایی از مهم‌ترین اقدامات این است و این خدمات تا پایان برگشت آخرین زائر و چند روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت. 

استان کرمانشاه  ۳۷۱ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و سرپل‌ذهاب یکی از شهرستان‌های مسیر مرز خسروی است که  مورد استفاده برای تردد زوار عتبات عالیات قرار می‌گیرد. 

خسروی یکی از مرزهای مهم و با موقعیت راهبردی کشورمان است که  این مرز بین المللی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/ero03
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار