حالت تاریک
امام جمعه شهرستان صحنه:

خدمت پرستاران بسیجی‌وارانه است

خدمت پرستاران بسیجی‌وارانه است

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه پرستاران در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، گفت: پرستاران بسیجی‌وار به انسان‌ها خدمت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام  محمدرضا خاص‌امیری امروز دوشنبه در دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با پرستاران  بیمارستان دکتر معاون صحنه، اظهار داشت: با توجه به شخصیت والای حضرت زینب(س) و فداکاری‌های آنها نسبت به ائمه روز ولادت این بانوی بزرگوار را به عنوان روز پرستار انتخاب کرده‌اند.

 

وی افزود: پرستاران قشر زحمت‌کش جامعه هستند و پرستاری که جان یک انسان را نجات می‌دهد مانند این است که جان همه انسان‌ها را نجات داده و از بزرگان روایت شده که در روز محشر پرستاران با حضرت ابراهیم(ع) محشور می‌شوند و این نشان از جایگاه والای پرستاران دارد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: پرستاران بسیجی‌وار به انسان‌ها خدمت می‌کنند و لحظات سختی با بیماران دارند، آنها باید رنج و ناراحتی بیمار را تحمل کنند همچنین  پرستاران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز خوش درخشیدند و کارنامه موفقی داشتند.

 

حجت‌الاسلام خاص‌امیری تصریح کرد: در دوران همه‌گیری کرونا که همه‌دنیا درگیر آن بودند پرستاران به‌عنوان مدافعان سلامت با فداکاری خود از بیماران مراقبت کردند.

 

امام جمعه صحنه در پایان سخنان از مسئولان در خواست کرد که به مشکلات معیشتی و حقوق و مزایای پرستاران رسیدگی کنند.

خدمت پرستاران بسیجی‌وارانه است
خدمت پرستاران بسیجی‌وارانه است
خدمت پرستاران بسیجی‌وارانه است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از