پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-11 13:19 - شماره خبر : 8541 0
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه:

خسروی برای میزبانی زوار اربعین آماده است

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی که زائران از مرز خسروی کردند و رضایت‌مندی خوبی برای زوار فراهم شد ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده زوار در مرز خسروی خواهیم بود.

سردار کیاست سپهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: در آستانه ماه صفر قرار داریم و به لطف خدا زیرساخت‌های لازم برای کنگره اربعین در استان کرمانشاه فراهم شده است و همه دستگاه‌ها به کمیته‌های زیرساخت اربعین، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که ان‌شاءالله این مأموریت عظیم را به نحو احسن انجام دهند. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مردم خوب و شهیدپرور استان کرمانشاه آمادگی میزبانی از زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) را کامل دارند و موکب‌های مردمی در نقاط مختلف مسیر تردد زوار اربعین از ابتدای استان تا نقطه صفر مرزی در حال استقرار و پذیرایی از زائران هستند. 

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان کرمانشاه فراهم شده است که این وظیفه خطیر را به نحو احسن انجام دهند و الحمدالله تعامل و همکاری خوبی با مسئولان عراقی مستقر در پایانه منذریه هم شکل گرفته است که در مسیر ورودی به کشورشان همکاری خوبی با ما داشته باشند تا زائران با کرامت، امنیت و سلامت از مرز عبور کنند. 

سپهری بیان داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که مسئولان یک اربعین آسان، امن و سالم را برای مردم فراهم کنند همه مسئولان در تلاش هستند که این دستور مقام معظم رهبری را به درستی اجرا کنند. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های استان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آمادگی برگزاری کنگره عظیم اربعین را دارند و وضعیت بسیار خوبی بر استان حاکم است که امسال بهتر از سال گذشته میزبان زوار باشیم و به فضل الهی پیش‌بینی‌ها بر تردد حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز خوب خسروی وجود دارد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی که زائران از مرز خسروی کردند و رضایت‌مندی خوبی برای زوار فراهم شد ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده زوار در مرز خسروی خواهیم بود. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان گفت: امروز هم با میزبانی خوب فرماندار سرپل‌ذهاب مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید تنگ مرزی ثلاث باباجانی را انجام دادیم که ان‌شاءالله فرمانده جدید با تعامل و همکاری خوبی که با اعضای شورای تأمین دو شهرستان مرزی ثلاث باباجانی و سرپل‌ذهاب خواهد داشت و همکاران و نیروهای مستقر در مرز وظیفه خطیر حراست و پاسداری از مرزهای شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و جوانرود را به نحو احسن انجام دهند. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NEbDX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار