حالت تاریک
معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه:

داعش ابزار برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

داعش ابزار برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه گفت: بدون شک آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت این اقدام تروریستی بوده و داعش ابزار اعمال برنامه‌های آن‌ها است.

سیدعلاالدین حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ترور راه و شیوه عمل کسانی است که مانند خفاشان شب از روشنی و شفافیت گریزانند و شیوه‌ای دژخیمانه و منهجی به سوی تاریکی که سرانجامی جز شکست و زبونی ندارد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه گفت: پیرامون عوامل حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مصدومیت جمع زیادی از هموطنان بی‌گناه شد، تحلیل‌های مختلفی ارائه شده است و سرانجام فرقه تروریستی و خبیث داعش مسئولیت این جنایت بزرگ را بر عهده گرفت؛ در تحلیل چرایی بر عهده گرفتن مسئولیت این حادثه تروریستی توسط داعش بنظرم باید قدری عمیق‌تر در آن اندیشید.

وی تصریح کرد: با نگاهی به هویت و ماهیت وجودی داعش پی می‌بریم که ریشه این درخت پلید از سینه سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی سیراب شده و در واقع داعش تخمِ شومِ آمریکا و اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی بوده و هیچ گاه در خدمت اسلام و مسلمانان نبوده است.

حیدری بیان داشت: برعکس، داعش در راستای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کاشتن تخم تفرقه در جهان اسلام، زشت و خشن جلوه دادن دین مبین اسلام در جهان، ناامن کرددن جهان اسلام و خصوصا خاورمیانه، مشغول کردن مسلمانان به مشکلات درونی ناشی از حضور داعش، منحرف کزدن افکار عمومی جهان و خصوصا مسلمانان از موضوع فلسطین و در نتیجه تامین امنیت رژیم سفاک صهیونیستی با تضعیف کشورهای پیرامون این رژیم، رفتار و عمل داشته است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: جنایت صورت گرفته در کرمان و بر عهده گرفتن مسئولیت آن توسط داعش را باید از این منظر دید یعنی وقتی این حادثه رخ داده و عمق فاجعه آشکار شد، آمریکا و رژیم صهیونیستی از اعلام موضع خودداری کردند، چرا که پذیرفتن مسئولیت این جنایت توسط آن‌ها، موجب واکنش‌های بسیار شدید جهانی می‌شد و طبعا این به نفع آن‌ها نبوده و اهداف آن‌ها در خلق این جنایت را محقق نمی‌کرد و برعکس به ضرر آن‌ها تمام می‌شد.

وی افزود: پلان اول آن‌ها، انجام عملیات تروریستی وسیع با ابعاد گسترده خسارت جانی، به منظور ایجاد رعب و وحشت در ایران و تحت تاثیر قرار دادن حمایت‌های مردمی و سیاسی ملت و دولت ایران از مردم فلسطین و مقاومت بود، یعنی ایران را در داخل درگیر مسائل امنیتی کنند که تحت فشار قرار گیرد.

حیدری گفت: پلان دوم، آن‌ها با نپذیرفتن مسئولیت این حادثه بار روانی، سیاسی افکار عمومی جهان را روی خود کاهش داده و به نوعی شریک دزد و رفیق قافله باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: پلان سوم این بود که داعش مسئولیت این حادثه تروریستی را برعهده بگیرد که رنگ و لعاب اختلافات مذهبی را به آن داده که بتوانند ماهی خود را از این آب گل‌آلود بگیرند.

وی گفت: با دقت در اسامی مجریان این جنایت مذبوحانه می‌توان به پس زمینه اختلاف‌افکنی دشمنان و هدفگیری وحدت اسلامی را به وضوح دید، بدون شک آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت این اقدام تروریستی بوده و داعش ابزار اعمال برنامه‌های آن‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه افزود: داعش همیشه در راستای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و هر جا منافع این دو اقتضا کند وارد عمل شده و جنایت انجام داده است؛ داعش، آمریکا و اسرائیل سه ضلع مثلث شوم اقدام بر علیه ایران و مسلمانان هستند سه ضلعی که نمی‌توان آن‌ها را از هم جدا دانست.

وی در پایان گفت: اگر چه داعش مسئولیت این اقدام جنایتکارانه را پذیرفته است اما مسئولیت اصلی آن متوجه سران جنایتکار رژیم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است که هیچ گاه از ذهن ما دور نخواهند ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از