حالت تاریک
پیام شهدا؛

داغ گریه در شهادتم را بردل منافقان بگذارید

داغ گریه در شهادتم را بردل منافقان بگذارید

شهید «خسرو بیگ‌زاده» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از شما می‌خواهم که بعد از شهادتم داغ گریه را بر دل منافقان بگذارید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پاسدار شهید «خسرو بیگ‌زاده» در سال ۱۳۴۱ در شهرستان سرپل‌ذهاب دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۲ آبان ماه ۱۳۶۴ بر اثر تصادف خودرو در شهرستان پاوه به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید در شهرستان سرپل‌ذهاب و گلزار امامزاده احمدابن‌اسحاق (ره) به خاک سپرده شده است.



* وصیت‌نامه شهید

سلام مرا از دیار خون بپزیرید، دیاری که یادآور تجدید تاریخ کربلاست، از دیاری که صداهای رعد آسا و حکم فرماست و انسان را به یاد وحی و نزول آیه از جانب خدا می‌اندازد.

از دیاری که دشت‌های لاله گونش از خون دلاوران و پاسداران اسلام رنگین است و رزمندگانش اعم از ارتشی و سپاهی و سایر نیروهای انقلابی و مردمی همچون دلاوران صدر اسلام به میدان حق و باطل شتافته و ابوذروار شهید و پی در پی شعار لا الا اله… سر می‌دهند و شماای پدران و مادران که فرزندانتان را به این دیار خونین فرستاده اید، در غم از دست دادن این کارزارطلبان برای شهادت اصلاً تاسف نخورید زیرا آنان شهادت را سعادت و افتخار خود می‌دانند، و شما به این فرزندانتان افتخار کنید.

و توای مادر بر تو افتخار می‌کنم، که توانستی چنین فرزندی را به پیشگاه اسلام هدیه کنی، از شما می‌خواهم که بعد از شهادتم داغ گریه را بر دل منافقان داخلی بگذارید، و شماای خواهران و برادرانم، دیگر چشم براه من نباشید که من به آرزوی خود رسیدم و از شما می‌خواهم که همانند کوهی استوار باشید و پیام من به ملت ایران این است که یار و یاور امام باشند و امام را تنها نگذارید و در آخر از خانواده خود می‌خواهم که آرامگاه مرا در کنار پسر دایی شهیدم بهروز و محمد حسین بگذارید، از خدای بزرگ پیروزی هر چه زودتر اسلام را بر کافران خواهانم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از