دوشنبه 26 شهر 1403
1402-10-08 18:22 - شماره خبر : 3511 0
امام جمعه صحنه:

درگیری داخلی هدف دشمنان در فتنه‌آفرینی است

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: دشمنان با ایجاد فتنه درصدد درگیری داخلی بین مردم هستند که نمونه آن به شهادت رساندن مظلومانه سردار نادر بیرامی در شهر صحنه است

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر در روزهای پیش رو، قدردان مقام مادر نزد خداوند شد.

وی در ادامه روز ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت و از عموم مردم دعوت کرد که در مراسم روز شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد امام حسین (ع)، شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری در ادامه سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی و شهریار بابایی را تسلیت گفت که توسط قاچاقچیان مواد مخدر در کرمانشاه به شهادت رسید و اظهار کرد: سردار سیدرضی موسوی از مستشاران در سوریه بود که به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی افزود: در سال ۸۸ دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشور ما بود و با دروغ‌گویی انتخابات ریاست جمهوری را به تقلب نسبت داد و نظام را به لبه پرتگاه برد اما در آن فتنه به خواسته خود نرسید البته در فتنه‌های بعدی هم به هدف خود نرسید زیرا فکر می‌کرد که اگر در جنگ نظامی شکست خورده اما در فتنه داخلی پیروز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاصه‌امیری گفت: دشمنان با ایجاد فتنه درصدد درگیری داخلی بین مردم هستند که نمونه آن به شهادت رساندن مظلومانه سردار نادر بیرامی در شهر صحنه است که با ریختن خون شهدا در سراسر این کشور دشمنان به هدف شوم خود دست نیافتند و انقلاب اسلامی پیروزتر و قدرتمندتر از گذشته به رسالت خود تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) ادامه می‌دهد.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: به‌فرموده مقام معظم رهبری انتقام سردار دل‌ها اول اخراج آمریکا از منطقه و دوم آزادی قدس عزیز است که امروز نیروهای مقاومت در منطقه نیروی جمهوری اسلامی ایران نیستند بلکه سربازان امام زمان (عج) هستند که توسط نائب امام زمان مدیریت می‌شوند و به یاری خدا نیروهای مقاومت منطقه را از وجود رژیم صهیونیستی پاک می‌کنند که نابودی آن نزدیک است.

 

انتهای پیام/

https://mersadnews.ir/short/4PRjm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار