حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود:

جوانان زمینه‌سازان فتح قله هستند

جوانان زمینه‌سازان فتح قله هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود گفت: گام دوم انقلاب توسط جوانانی برداشته خواهد شد که زمینه‌سازان فتح قله‌ها هستند‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ بهرام میرزایی در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب که در شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که دشمنان داخلی و خارجی چشم طمع به کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند این جوانان ارزشمندی که به ندای امام راحل لبیک گفتند و در قالب بسیج قهرمان و سپاه سرافراز سازماندهی شدند سدی نفوذناپذیر در مقابل این جنگ نابرابر بودند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراقی با پشتیبانی بیش از ۳۰ کشور در مقابل نظام نوپای ما قرار گرفت که به یاری خداوند متعال و رهبری حکمیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و ایمان جوانانی که با خون خود خاک این مرز و بوم را گلگون کردند به پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران منجر شد.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه ما هر چه داریم از خون پاک شهیدانمان است، گفت: هر جایی که ما طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کردیم پیروز شدیم مثال بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود که با جوانان  ۳۰ ساله و ۲۰ ساله دشمن را به عقب راندیم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود عنوان کرد: امروز نیز گام دوم انقلاب توسط جوانانی برداشته خواهد شد که زمینه‌سازان فتح قله‌ها هستند اما باید بدانیم که دشمن جدی‌تر از همیشه مذبوحانه برای پیشگیری از این اتفاق در تلاش است.


سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: دشمن خود می‌داند چه شکست بزرگی از ملت همیشه در صحنه ایران خورده است و تلاش‌های نافرجام آنها در زمینه‌های مختلف حاکی از این اتفاق است که به یاری خداوند متعال گام آخر را برای فتح قله‌های عزت محکم‌تر از همیشه بر خواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از