حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند تبیین است

دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند تبیین است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین گفت: نیاز است دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سردار بهمن ریحانی صبح امروز پنجشنبه در مراسم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی کرمانشاه به مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه؛ سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نه تنها ملت ایران را از بند رژیم پهلوی آزاد کرد بلکه حضور آمریکا و انگلیس را نیز در این سرزمین و استعمار منابع ملی را متوقف کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب جبهه مقاومت را تأسیس کرد و توانست در سایر کشورهای مسلمان روحیه آزادگی را تقویت کند که یک نمونه آن شیخ زکزاکی در نیجریه است.

 

سردار ریحانی تصریح کرد: همچنین امام خمینی(ره) به واسطه دید بلند خود فلسطین را مسأله نخست جهان اسلام مطرح کرد و امروز می‌بینیم که فلسطین با تمام مظلومیت خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است.

 

وی ادامه داد: آمریکا که به اندازه همه کشورهای دنیا بودجه نظامی و تجهیزات دارد توسط نیروهای مقاومت در منطقه زمین‌گیر شده و این قدرت را امام راحل به کشورهای جهان بخشید و توانست موازنه قدرت را در منطقه تغییر دهد و امروز هم در دریای سرخ شاهد مجاهدت‌های رزمندگان انصارالله هستیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما نیازمند آن هستیم تا گذشته تاریک کشور را تبیین کنیم زیرا دشمن به فکر تطهیر کردن رژیم پهلوی در فضای مجازی است و در این میان جهاد تبیین وظیفه همگانی است زیرا نسل جوان و نوجوان کشور دوران طاغوت و استبداد را درک نکرده است.

 

سردار ریحانی بیان کرد: نیروهای مسلح اگرچه وظیفه نظم و امنیت جامعه را برعهده دارند اما به واسطه ارتباط بسیار زیاد آنها با مردم می‌توانند زمینه جهاد تبیین را فراهم کنند که مقام معظم‌رهبری بر آن تاکید دارند زیرا نقشه و توطئه دشمن را می‌بینند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات موضوع اصلی کشور در ایام پایانی سال است، گفت: مردم اگرچه از سو مدیریت‌ و مشکلات معیشتی گلایه‌مند هستند اما پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه خواهند بود و خود را حامی انقلاب و مدافع آن می‌دانند و هرکسی که مخاطبی دارد بنا بر منویات مقام معظم رهبری وظیفه تبیین و مشارکت حداکثری انتخابات را برعهده دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن درپی سرگرم کردن مردم کشورها به مسائل داخلی است تا بتواند در منطقه برنامه‌های خود را اجرا کند که نمونه آن حادثه تروریستی کرمان بود البته در قضیه حادثه تروریستی کرمان دشمن در ارزیابی‌های خود اشتباه و پاسخ سختی دریافت کرد و قدرت بازدارندگی ما را شناخت.

 

سردار ریحانی در پایان عنوان کرد: ولایت‌فقیه و مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند و مردم همواره نشان داده‌اند که با وجود مشکلات پای کار نظام و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با ظلم ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از