حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
دستگاه‌های اجرایی برای فصل بارش آماده باشند
فرماندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی برای فصل بارش آماده باشند

فرماندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن فصل پائیز و احتمال آب‌گرفتگی معابر، به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد که برای فصل بارندگی آماده باشند.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل پائیز و پیش‌بینی بارش باران نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران باید برای پیشگیری و مقابله با حوادث طبیعی پیش‌ رو و مخاطرات فصول جدید از جمله آب‌گرفتگی و سیلاب آمادگی و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

آمویی تصريح کرد: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارات آب منطقه‌ای شهرستان کرمانشاه نسبت به پاک‌سازی و لایروبی کانال‌ها و رودخانه‌های دائمی و فصلی شهرها و روستا‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کرمانشاه مکلف است با همکاری بخشداری‌ها، نسبت به بازدید دوره‌ای از پل‌ها و مسیرهای فاقد آب‌گذر اقدام و با انجام اقدامات لازم از جمله رفع نواقص و بهسازی، از بروز آب‌گرفتگی در جاده‌های شهرستان پیشگیری کند‌

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به آب‌گرفتگی شدید تقاطع امام حسین (ع) و معابر شهری کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه حتماً نسبت به رفع نواقص قبل از شروع فصل بارش اقدام کند تا از تکرار چنین مشکلاتی و ایجاد اختلال در تردد شهروندان و وسایل نقلیه جلوگیری شود.

آمویی عنوان کرد: اداره‌کل هواشناسی باید پیش‌بینی وضعیت آب و هوای فصول پائیز و زمستان را به دبیرخانه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه اعلام و همچنین مقرر شد جمعیت هلال‌احمر با همکاری نواحی آموزش و پرورش نسبت به آموزش، مقابله و آمادگی حوادث طبیعی اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از