حالت تاریک
فرماندار سرپلذهاب خبر داد:

دستگیری یکی از عاملین فراخوان به اغتشاش

دستگیری یکی از عاملین فراخوان به اغتشاش

فرماندار سرپلذهاب گفت: یکی از عاملین فراخوان به تجمع و اغتشاش در شهرستان‌مرزی سرپلذهاب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

 

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: روزگذشته یکی از عاملین دعوت به اغتشاش و فراخوان تجمع در شهرستان سرپلذهاب قبل از انجام هر گونه کاری، در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج سپاه قرار گفت و بعد از تشکیل پرونده توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

 

وی افزود: لیدرهای معاندین بدانند که مردم ما ، هم وفادار و هم پایبند به ارزشها و آرمان های نظام هستند هیچگاه مسیر خود را با چنین افرادی عوض نمی کنند و همچنین مردم ما ثابت کردند لحظه ای از مسیر آرمان ها و ارزشها خارج نخواهند شد.


وی عنوان کرد: به چنین افرادی که قصد تشویق و تشویش و فراخوان دارند، هوشیار می دهم ، جامعه اطلاعاتی شهرستان با اشراف و تسلطی که دارند، فضا بر علیه چنین افرادی ناامن می کنند و قطعا از طریق دستگاه محترم قضا برخورد قانونی و قاطع انجام خواهد شد.

 

وی در پایان از جامعه اطلاعاتی شهرستان،سازمان اطلاعات سپاه شهرستان، اداره اطلاعات و پلیس امنیت شهرستان کمال تشکر داشت و خواهشی از مردم داشت که هر گونه گزارش در این خصوص با سامانه های ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه، ۱۱۳ ستادخبری اداره اطلاعات و ۱۱۰ پلیس در میان بگذراند تا موضوع توسط این عزیزان تحت بررسی و پیگیری و اقدام قرار خواهد گیرد.

 

شهرستان سرپلذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزارنفر و 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از