حالت تاریک
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

دشمن با اتحاد مسلمانان به عقب رانده می‌شود

دشمن با اتحاد مسلمانان به عقب رانده می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان با مشاهده اتحاد، یکرنگی و یگانگی مسلمانان، عقب‌نشینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: امروز شیعه و سنی با هم یک امت واحده را تشکیل داده‌اند و در مقابل تمام مستکبرین عالم ایستاده‌اند. وی افزود: نمونه وحدت‌آفرین این امت واحده در ایران اسلامی است که شاهد تقدیم شهدای اهل تسنن و شهدای تشیع و جانبازی و ایثارگری این دو مذهب هستیم.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: از آنجا که حب‌الوطن از ایمان است، شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما کنار هم قرار گرفته‌اند و به یک ید واحده تبدیل شده‌اند که مراسمات و مناسبات هفته وحدت هم بر اهمیت این ید واحده تاکید دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: وقتی دشمنان که برای مسلمانان نقشه کشیده‌اند، این اتحاد، یکرنگی و یگانگی را می‌بینند، قطعا عقب‌نشینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: هر زمان که تفرقه وجود داشته، دشمن سوء استفاده کرده و البته در این میان بیشترین کسانی که سود می‌برند غیر مسلمان‌ها و غیر متحدان هستند درنتیجه هرچه بتوانند درصدد ایجاد شکاف برخواهند آمد.

وی گفت: دشمنان اسلام در برخی از کشورها با تفرقه‌افکنی موفق عمل کرده و اختلافات قومی و مذهبی را ایجاد کرده‌اند.

به گفته حجت‌الاسلام احمدی در کشور ایران تحت زعامت شایسته مقام معظم رهبری، شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و همین اتحاد سبب شده نام ایران برای دیگر مسلمانان در کل دنیا الگو شود.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از