حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
دفاع مقدس حاوی تجربیات گران‌بهایی بود
مدیر بیمه سلامت شهرستان سرپل‌ذهاب:

دفاع مقدس حاوی تجربیات گران‌بهایی بود

مدیر بیمه سلامت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: دفاع مقدس سراسر حماسه و رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی و حاوی تجربیات بسیار گران‌بهایی برای کشور است که باید از این تجربیات ارزشمند برای تقابل با دشمنان نظام و انقلاب استفاده کرد.

بهروز کرمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا از جان، مال و سلامتی خود گذشتند تا از اسلام، قرآن، انقلاب و کشور دفاع کرده و دشمنان را از کشور بیرون کنند.

مدیر بیمه سلامت شهرستان سرپل‌ذهاب عنوان کرد: ایمان، اخلاص، بصیرت و ولایت‌مداری شهدا همراه با ایثار، رشادت، جان‌فشانی و شجاعت این عزیزان بود که توانست ما را با تسلیحات و تجهیزات ضعیف در برابر دنیای استکبار با پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی به برتری برساند.

کرمی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سراسر حماسه و رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی و حاوی تجربیات بسیار گران‌بهایی برای کشور است که باید از این تجربیات ارزشمند برای تقابل با دشمنان نظام و انقلاب استفاده کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: گفتمان ایثار، مقاومت و شهادت از دوران دفاع مقدس به ما رسیده است و این گفتمان باید همچنان در جامعه، ساری و جاری باشد، چرا که رمز پیروزی ما بر دشمنان مستکبر و نظام سلطه جهانی است.

کرمی در ادامه گفت: دشمنی ما با استکبار جهانی تمام‌شدنی نیست، لذا ما برای تقابل با دشمن همچنان نیازمند  گفتمان ایثار، مقاومت و شهادت هستیم و باید این فرهنگ در جامعه خصوصاً در بین نسل جوان نهادینه شود.

وی در ادامه افزود: برگزاری یادواره و کنگره‌های بزرگداشت شهدا گامی مهم در راستای ترویج نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است، لذا باید همواره با برگزاری این مراسمات در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت.

مدیر بیمه سلامت شهرستان تصریح کرد: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا همچنین باعث زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا می‌شود که مقام معظم رهبری در طول سالیان متمادی بر لزوم آن تأکید داشته‌اند.

کرمی در پایان گفت: شهدای استان کرمانشاه و عملیات‌های دوران دفاع مقدس در غرب کشور همواره مظلوم بوده و کمتر به آن‌ها پرداخته شده است، لذا کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان است که باید از آن استفاده کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از