حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

باید حاج قاسم‌ها را به جامعه معرفی کنیم

باید حاج قاسم‌ها را به جامعه معرفی کنیم

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: باید تلاش کنیم حاج قاسم‌ها را به جامعه معرفی کنیم، همین دانش‌آموزان باید روایتگران حاج قاسم‌ها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلامرضا بلنداقبال پیش ازظهر امروز دوشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار داشت: فرهنگیان برای تعیین معلمان نمونه شهرستان، ثبت‌نام کنند که براساس معیارهای مختلف تا گرامی‌داشت هفته مقام معلم، معلمان نمونه انتخاب شوند.

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: از ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان انتظار داریم ما را یاری کنند که از معلمان به نحو شایسته تجلیل شود.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری شهرستان نیز در حوزه آموزش و پرورش همکاری و تعامل مناسبی با آموزش و پرورش شهرستان دارند که قابل تقدیر است.

بلنداقبال بیان داشت: استاندار و رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به‌عنوان شورای برتر آموزش و پرورش و مدیر برتر در سطح کشور مورد تقدیر قرار گرفتند که حاصل تلاش تمام استان است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای تربیتی آموزش و پرورش استمرار دارد ولی انتظار می‌رود، ادارات در زمینه تربیتی در نیمه دوم سال به آموزش و پرورش کمک کنند تا مدیران مدارس بیشتر به کارهای آموزشی بپردازند و نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان بهبود یابد.

در ادامه صدرالله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار داشت: در هر کشوری، دانایی، علم، تفکر و اندیشه حرف اول را می‌زند و اگراین عوامل نباشد قطعا فتح کردن قله‌های پیش رو در عرصه‌های مختلف به مشکل برخواهیم خورد.

وی افزود: پیشرفت در حوزه‌های ملی و بین‌المللی حاصل همین کارخانه انسان‌سازی است که با زحمات آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

فرماندار گفت: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سرپل‌ذهاب، ظرفیت عظیمی است که صحنه‌های مهمی در مناسبت‌های مختلف سال خلق می‌کنند.

بابلی عنوان کرد: پیمودن مسیر تا آن قله‌های مدنظر مقام معظم رهبری، بسیار است و نیاز به تلاش و کوشش دارد بنابراین باید ارزش وقت را بدانیم تا نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی تأکید کرد: شما دانش آموزان، افتخارات این نظام هستید و ما خدمتگزار شما هستیم بنابراین باید دلسوزان و سفیران حوزه تعلیم وتربیت به درستی معرفی شوند.

فرماندار گفت:  دانش‌آموزان  سرزمین‌های خالی هستند، هرآنچه والدین و ما مسئولان و معلمان برویند، ثبت و ضبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر تعلیم و تربیت اسلامی دارند، گفت: کار پژوهشی آموزش و پرورش ارزشمند است و باید تلاش کنیم حاج قاسم‌ها را به جامعه معرفی کنیم، همین دانش‌آموزان باید روایتگران حاج قاسم‌ها باشند.

بابلی گفت: باید همه دست به دست دهیم، آموزش و پرورش پویا و تأثیرگذار در تمام حوزه‌ها داشته باشیم، خوشبختانه امروزه سیاستگذاری راهبردی آموزش و پرورش و هدف‌گذاری در کل استان و کشور شاهد هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از