حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند

خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی امروز چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است زیرا خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا خالصانه از جان خود گذشتند، کاری ارزشمند و خداپسندانه است.

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای حفظ اسلام، انقلاب و مردم گذشتند، بر ضرورت یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد و افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از جان خود گذشتند و این آرامش و امنیت امروزی مرهون آن رشادت‌ها است.

بابلی تصریح کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم آنها باشند چه اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنها هستند و می‌دانند اگر این رشادت‌ها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و البته در حوادث اخیر کشور نیز کسانی بودند با تبعیت از شهدای پیشین، برای حفظ امنیت، جان خود را فدا کردند پس همواره این راه ادامه خواهد داشت.

در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان، لوح تقدیری به خانواده‌های شهدا و جانبازان اهدا شد.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از