حالت تاریک
استاندار کرمانشاه خبر داد:

رأی‌گیری الکترونیک در ۶۴۵ شعبه انتخابات کرمانشاه

رأی‌گیری الکترونیک در ۶۴۵ شعبه انتخابات کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از رأی‌گیری الکترونیک در ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز یک رویداد مهم ملی را در استان کرمانشاه در پیش داریم که در نهایت منجر به انتخاب دو نماینده باقی‌مانده در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و تکمیل هشت نماینده استان خواهد شد. 

استاندار کرمانشاه گفت: فرآیند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه همانند دور نخست است اما علاوه بر احراز هویت، فرآیند رأی‌گیری نیز الکترونیک است. 

صحرایی بیان کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه چهار داوطلب برای دو کرسی نمایندگی با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

وی ادامه داد: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده و حداقل دو تا ۶ دستگاه رأی‌گیری در شعب برای تسهیل حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است. 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارت وظیفه برگزاری انتخابات و تسهیل رأی‌گیری مردم را برعهده دارند که آموزش لازم به عوامل برگزاری انتخابات برای انجام تمام‌الکتریکی انتخابات داده شده تا شاهد حضور پر شور مردم باشیم. 

صحرایی افزود: دولت در دور نخست و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صراحت اعلام کرده که نماینده‌ای در انتخابات ندارد و تنها میزان رأی مردم برای انتخاب نمایندگان مهم است و رهبر معظم انقلاب نیز رأی مردم را حق‌الناس می‌دانند. 

وی خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی با نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برگزار شده و آخرین تغییرات فرآیند انتخابات به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است. 

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت: تمام تمهیدات لازم برای اخذ رأی مردم در نظر گرفته شده و در تمام شهرها و روستا این فرآیند تمام‌الکترونیک است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از