دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-04 13:58 - شماره خبر : 9277 0
فرمانده سپاه سنقر مطرح کرد:

راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی

فرمانده سپاه سنقر گفت: راهپیمایی اربعین الگویی برای دستیابی به بزرگترین ظرفیت به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی و نهضت حسینی امروز تبدیل شده است.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: توسل به امام حسین (ع) راه‌گشا است به معنای واقعی کلمه امام حسین (ع) مصباح‌الهدی و چراغ راه هدایت است. 

وی با بیان اینکه امروز اربعین میعادگاه شیعیان در  سرزمین مقدس است، خاطرنشان کرد: حفظ خاطرات شهدا در برابر طوفان تبلیغات دشمن با مجاهدت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان صاحبان این پرچم به یک رسانه پرقدرت عاشورا تبدیل شده است. 

فرمانده سپاه سنقر گفت: این راهپیمایی عظیم میلیونی اربعین مدیون فداکاری شهدای مدافع حرم در رأس سیدالشهدای مقاومت شهید جاودان جبهه مقاومت سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی است. 

وی با بیان اینکه معرفت به امام حسین (ع) روز به روز در حال گسترش است، عنوان کرد: راهپیمایی اربعین به قوت اسلام و قوت جبهه مقاومت اسلامی تبدیل شده است این اجتماع عظیم میلیونی از روی عشق و ایمان است و چشم‌های مردم دنیا به این حرکت دوخته شده است. 

یاری ادامه داد: پیام امام حسین (ع) انتشار جهانی یافته است و  این راهپیمایی به یک رسانه بی‌همتا در این دنیای پیچیده پر تبلیغات دشمن و پرهیاهو تبدیل شده است. 

فرمانده سپاه سنقر با بیان اینکه اربعین نماد حضور پیروان و علاقه‌مندان اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: راهپیمایی متعلق به همه سلایق گوناگون است و الگویی برای دستیابی به بزرگترین ظرفیت به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی و نهضت حسینی امروز تبدیل شده است. 

وی گفت: اربعین پدیده‌ای غیرقابل توصیف و بی‌نظیر است و یک رزمایش عظیم شگفت و حرکتی فوق‌العاده در دنیا است. 

یاری با بیان اینکه اربعین به اتحاد و عظمت اسلام می‌انجامد، افزود: روز به روز که اربعین جهانی‌تر می‌شود بر عزت امت اسلام افزوده خواهد شد همچنین اربعین می‌تواند توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان را خنثی کند و اجازه ندهد، آن‌ها به مقاصد شوم خود برسند. 

وی تاکید کرد: امروز هدف همه مسلمانان بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری زمینه‌سازی برای ظهور از طریق ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این راهپیمایی اربعین بهترین و بزرگترین ظرفیت برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4P3RA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار