حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

ادای حق حضرت امام از وظایف ما است

ادای حق حضرت امام از وظایف ما است

امام جمعه کنگاور گفت: یکی از وظایف ما و همه ملت ایران ادای حق امام است زیرا ما وارث امام هستیم و از امام صلابت و محکم بودن را به ارث برده‌ایم.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه این مردم فداکارانه و خالصانه پای آرمان‌های نظام و نیز در مقابل فتنه دشمنان ایستادند از مسئولان خواست که با رانت خواری و فساد اداری مبارزه کنند و قدردان این مردم باشند.

امام جمعه کنگاور اظهار داشت: یکی از وظایف ما و همه ملت ایران ادای حق امام است زیرا ما وارث امام هستیم و از امام صلابت و محکم بودن را به ارث برده‌ایم و یکی از راه‌های ادای حق همین شرکت در راهپیمایی‌ها و مراسمات ملی است.

وی در ادامه با بیان اینکه توصیف این صحنه باشکوه از حضور مردم نیازمند ساعت‌ها وصف و نام بردن است، ابراز داشت: بزرگداشت‌ها در اسلام یکی از ابراز مهم تربیتی هستند خصوصا برای جوانان و نوجوانان و عزیزانی که پابه پای ملت ایران در این مراسمات همراه شده اند.

گفتنی است؛ اجرای سرود دانش آموزان دبستان شهید رجایی، مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر و آتش زدن پرچم سران استکبار و خواندن قطعنامه و تایید آن با شعار «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» از دیگر مراسمات اجرا شده در ضمن راهپیمایی بود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از