حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
راه‌اندازی پایانه دائمی اتوبوس‌های بین شهری در خسروی
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی پایانه دائمی اتوبوس‌های بین شهری در خسروی

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه از راه‌اندازی پایانه دائمی اتوبوس‌های بین شهری در خسروی خبر داد و گفت: همچنین به‌دنبال گرمای هوا قرارگاه ویژه آب و یخ ایجاد شد و به زوار خدمات مورد نیاز ارائه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید جعفر امامیان صبح امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه، اظهار داشت: امسال ساختار ستاد اربعین در سطح کشور و استان شکل گرفت و در همه کمیته‌ها اقدامات بسیار ویژه‌ای انجام شد. 

وی به تشکیل ستاد اربعین حسینی با ترمیم ساختار قبلی و ایجاد دو کمیته رسانه و فضای مجازی و هماهنگی امور اقتصادی و انجام برخی اصلاحات در زیرکمیته‌ها اشاره کرد. 

امامیان خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته تمرکز بر روی مرز خسروی بود اما امسال بر محورهای منتهی به مرزهای مهران و خسروی و داخل کشور عراق متمرکز شدیم. 

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: همچنین به مردمی‌سازی و تقویت مواکب به‌طور ویژه تمرکز کردیم، همه مواکب در محورهای مواصلاتی مورد بازدید قرار گرفت و تا حد امکان مورد حمایت قرار گرفتند. 

امامیان تصریح کرد: به منظور استقرار سایبان‌های جدید در مرز خسروی تدابیری اندیشیده شد که در طرح تکمیلی مرز خسروی درصدد استقرار سایبان‌های دائمی هستیم. 

وی عنوان کرد: به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین و برخی از دستگاه‌ها فضاسازی مناسبی صورت گرفت و در حوزه رسانه نیز فعالیت‌ها افزایش چشمگیری داشت. 

امامیان با بیان اینکه در سال‌های گذشته مناسب‌سازی مسیر تردد زوار در زمان بازگشت یکی از دغدغه‌ها بود، تصریح کرد: امسال این مسیر مناسب‌سازی شد و تا بازگشت آخرین زائر از مرز خسروی مواکب برپا بودند. 

وی با اشاره به ایجاد پایانه موقت اتوبوس‌های بین شهری در مرز خسروی، از تلاش برای استقرار دائمی آن خبر داد و افزود: همچنین به‌دنبال گرمای هوا قرارگاه ویژه آب و یخ ایجاد شد و به زوار خدمات مورد نیاز ارائه شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از