حالت تاریک
فرماندار هرسین:

رسالت دولت سیزدهم بی‌طرفی در انتخابات است

رسالت دولت سیزدهم بی‌طرفی در انتخابات است

فرماندار هرسین گفت: رسالت دولت سیزدهم بی طرفی در انتخابات است و این در مورد عوامل اجرایی انتخابات پیش‌رو نیز صدق می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ابوطالب ایتوندی امروز دوشنبه در دوره آموزشی عوامل اجرایی انتخابات اظهار داشت: وجود صندوق‌های رای و انتخابات نشان از مشارکت مردم برای تصمیم‌گیری‌های مستقیم و غیر مستقیم در عرصه‌ها و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا رهبر معظم انقلاب اصول چهار گانه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را برای چراغ راه ترسیم کردند.

 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هرسین افزود: راهبردهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند به‌عنوان یک منظومه به‌هم پیوسته است که در این منظومه، سه راهبرد امنیت چ، سلامت و رقابت در بحث مشارکت خلاصه می‌شود و آنچه پس از کارزار انتخابات می‌ماند برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات شهرستان است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات را نباید فرصتی صرفاً برای رقابت بپنداریم، انتخابات باید فرصتی باشد برای مردم و تمرین کنیم دغدغه‌های مشترک و آنچه را که برای اعتلا و افق‌های آینده کشور و رسیدن به قله است.

 

ایتوندی اظهار داشت: با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات انشاالله در آینده‌ای نزدیک به پیروزی و قله‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند خواهیم رسید و این همان چیزی است که دشمنان خلاف آن را می‌خواهند.

 

فرماندار هرسین افزود: تمرکز دشمنان بر روی صندوق‌های رأی و عدم حضور مردم در انتخابات است و در این راستا وظیفه ما به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات پیش‌رو تبیین صحیح انتخابات برای گروه‌های مختلف از مردم است.

 

وی تصریح کرد: باید انتخابات را به گونه‌ای برای گروه‌های هدف خود تبیین کنیم تا بدانند انتخابات از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است و قدرت چانه‌زنی نظام را عرصه‌های بین‌المللی بالا می‌برد و حتما تاثیرگذاری کشور را در معادلات سیاسی و اقتصادی بین‌المللی تعریف می‌کند و این همان چیزی است که دشمنان آن‌را نمی‌خواهند.

 

ایتوندی اظهار داشت: دولت انقلابی جناب آقای رئیسی همان‌طور که اعلام شد از هیچ جریان ، گروه و فرد خاصی در انتخابات حمایت نکرده و نخواهد کرد و این یعنی دولت سیزدهم در انتخابات اسفند ماه کاملا بی‌طرف است و این اثبات شده است.

 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هرسین افزود: رسالت دولت سیزدهم، بی‌طرفی در انتخابات است و این در مورد عوامل اجرایی انتخابات پیش رو نیز صدق می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آرامشی که تقوای سیاسی ریاست جمهوری بر جامعه و جریانات سیاسی حاکم کرده است با آن چیزی که در دولت‌های قبل در قالب حمایت از این جریانات، عملیات‌های روانی و دوقطبی‌سازی ذهن مردم و رسانه‌ها را درگیر کرده بود دیگر مشاهده نمی‌شود.

 

ایتوندی اظهار داشت:  از دوقطبی‌سازی‌ها عبور کردیم و هیچ دوگانه‌ای به غیر از دیپلماسی و میدان نداریم و هم میدان و هم دیپلماسی در خدمت نظام و حاکمیت است و این را به وضوح می‌بینیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از