دوشنبه 26 شهر 1403
1402-10-12 12:02 - شماره خبر : 3648 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

رشادت‌های سردار سلیمانی به طوفان بیداری انجامید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: طوفان الاقصی در ادامه رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی  به طوفان بیداری جهان اسلام منجر شده است.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حاج قاسم را بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام دانست و ابراز داشت: دشمنان با ترور سردار سلیمانی تمام عصبانیت خود را از شهدا و مردم ایران نشان دادند.

وی افزود: با مرور پیام‌ها و پیش‌بینی‌های امامین انقلاب درخصوص آینده رژیم منحوس صهیونیستی بیشتر به ذات و حقیقت وجودی  و آینده پیشرو این رژیم بیمار پی می‌بریم و به واقعیات نزدیک‌تر می‌شویم.

یوسفی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود، اذعان داشت: امروز این کشتارها  و نسل‌کشی‌ها باعث بیداری مسلمانان جهان شده است  به‌طوری‌که این روزها سکوت مردم دولت‌های متخاصم به فریاد و بیداری جهانی  علیه ظلم و ستم رژیم و دولت‌های متخاصم و همکار آن‌ها مبدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی و هم‌دستان جنایتکارش در شرایط فعلی علاوه بر نسل‌کشی برنامه همیشگی ترور ناجوانمردانه نخبگان و مردان بی‌ادعا، شجاع و تاثیر گذار در منطقه  ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: طی چند هفته گذشته رژیم صهیونیستی بر اثر این شکست‌های غیر قابل ترمیم و جبران‌ناپذیر چندین تن از مستشاران جبهه مقاومت را در کشورهای منطقه ترور کرده است.

سرداران ما با تقدیم جانشان در ملت‌های جهان عدالت‌خواهی را زنده کردند

یوسفی با تاکید بر اینکه سرداران ما با تقدیم جان‌هایشان خون تازه‌ای در شریان‌های ملت‌های آزاده جهان به جریان انداخته‌اند، تصریح کرد: به فرمایش امام خمینی (ره) این خون‌ها مهر تایید بر اسلام است و اسلام را زنده‌تر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: خون پاک سرداران همیشه زنده جبهه مقاومت معجزه می‌کند واز برکات خون پاکشان  جهان اسلام  به خروش آمده است.

یوسفی با بیان اینکه این روزها در آستانه چهارمین سالگرد سردار مقاومت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) هستم، اظهار داشت: این شهید بزرگوار تمام وجودش با عشق و علاقه به اهل بیت (ع) بخصوص حضرت زهرا (س) عجین شده بود.

وی افزود: سردار سلیمانی در زمان حیات رابطه غیر قابل وصفی با ولی حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری از سلاله حضرت زهرا (س)، داشت.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: راز شهادت سردار سلیمانی چیزی به‌غیر از تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت و ادامه راه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) نیست.

یوسفی در پایان با اشاره به اینکه مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی با حضورشان در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اجتماع بی‌نظیری را شکل خواهند داد، اذعان داشت:   بار دیگر مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/erXLz
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار