حالت تاریک
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

رشد سرقت‌ها در کرمانشاه متوقف شده است

رشد سرقت‌ها در کرمانشاه متوقف شده است

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به متوقف شدن رشد سرقت‌ها در استان گفت: امنیت مطلوب فعلی کرمانشاه را بدون شک مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ماموران انتظامی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز توفیق خدمت به مردم شریف کرمانشاه در لباس مقدس پلیس نصیب ما شده است و باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها باعث خشنودی پروردگار و جلب رضایت خداوند خواهد شد، گفت: به فضل الهی و به واسطه خدمات گسترده مأموران زحمتکش انتظامی، پلیس جایگاه اجتماعی خوبی در میان آحاد مردم دارد.

رستمی تصریح کرد: خوشبختانه طی ۶ ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ارتقای امنیت با تدابیر فرمانده انتظامی استان رخ داده است که شاید مهمترین آن‌ها کاهش چشمگیر سرقت‌ها و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی سال جاری با رشد ۱۵ درصد سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر این میزان به صفر رسیده و تلاش می‌کنیم با همت و پشتکار تک تک کارکنان انتظامی تا پایان امسال، سرقت روند کاهشی به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه برخورد با مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و علاوه بر کشفیات فراوان انواع مواد، تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر و جمع آوری شده‌اند.

رستمی در پایان از اهتمام پلیس برای ارتقا روز افزون امنیت استان خبر داد و گفت: این امنیت باید به گونه‌ای باشد که همه مردم آن را به خوبی احساس کنند و عموم شهروندان در ماه‌های آتی شاهد وضعیت به مراتب مطلوب‌تری خواهند بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از